20081023

Poligamik Sülüman

İnsanları anlatmayı çok seviyorum.Bu hafta Sülüman ağbiyle birlikte tecrübenin önemini görüceğiz.Aslında sülüman ağbiyi yazmak aklımdan daha önce geçti.Ama anlatmakla bitmez, hangisini yazıcam diye yazmadım.Son aldığım haberle hayatına kısa bir bakış atmak istedim.
Kısaca tanıyalım kendisi.Erol Evgin edasına sahip bir adamdır görseniz mekteb-i sultani mezunu dersiniz ama tanıyınca insanlıktan soğursunuz.Ama beni ondan daha fazla güldüren kimse yok.Bağlaç kullanmadan 10 adet küfürü birleştirip anlamlı cümle kurabilecek kadar becerikli biri kendisi.Kısa sürmesi için sadece onun çapkınlık konusundaki gelişimine bakıcağız.

I.Eş:Sülüman ağbi akşam tv izlerken,telefon geliyor.Heyecanla konuşmaya başlıyor..Arkadaş çorumda kaza yapmış kan lazımmış diyor eşine.Hemen yola çıkıyor.Sonra hanımının eline bir gazete veriyor komşular.Samsunda yapılan fuhuş operasyonunda çok sayıda yabancı uyruklu kadın gözaltına alındı.Bir de foto var. Gözlerine siyah şerit çekilmiş Sülüman ağbi.Resmin altındaki yazıda şöyle yazıyor.Polisler operasyonda 2 rusla yakalanan S.H'yi valla biz birini idare edemiyoruz helal olsun diyerek tebrik etti.Memlekete Hun İmparatoru Atilla gibi mağrur bir giriş yapıyor sülüman ağbi.Tebrikler üç gün sürüyor.Eşine merdaneli çamaşır makinesi hediye ederek gönlünü alıyor.
II.Eş:İmam nikahlı birinci eşini dul kalırsın haa diyerek razı eden Sülüman.Resmi nikahla ikinci eşini alıyor.İkinci eşi süleyman abinin izinli olduğu gün ablasına gitme gafletinde bulunuyor.Sülüman ağbi de hazır ev boş ben bi aldatıveriyim diye düşünüyor.Ama hanımı erken gelip sülüman ağbiyi yatakta yakalıyor.Sülüman ağbi de ne b.k yemeye erken geliyon lan diyip eşini bir güzel pataklıyor.Boşanmak zorunda kalıyor ama halen kızgın eşine.
III.Eş:Sülüman ağbi ara vermeden üçüncü eşine kavuşuyor.Ama huylu huyundan vazgeçer mi?Bu sefer başka bir ilçedeki evli bir kadına dadanıyor.Kadın da muhafazakar bir partimizin kadın kolları başkanı(puhahaha)Kadının kocası da her ay başka bir şehirde işi dolayısıyla.Sülüman ağbi her fırsatta kadının evinde.Durumu kadının kocasının akrabaları farkediyor.Pusu kuruyorlar Sülüman ağbiye, bu tam eve giriyor.15 dk. sonra akrabalar hücum ediyor eve.Arıyorlar tarıyorlar bulamıyorlar.Kadına zorla söyletmeye çalışırlarken dışardan bir bağırtı geliyor.Çatıdan düşen sülüman ağbi yerçekiminin etkisi ve çarpmanın şiddetiyle köprücük kemiklerini kırıyor.Kalan kemikleri de akrabaların etkisiyle kırılıyor.

Tövbe ediyor sülüman ağbi deşifre olduğunu düşünerek yeraltına çekiliyor.Tek eşli geçirdiği bu korkunç süre boyunca plan yapıyor.Bir gün kendisi gibi çapkın 2 arkadaşına anlatıyor planını. Daha sonra sülüman ağbi hanımına define aramaya başlayacağını söylüyor ve ekliyor üç arkadaş her fırsatta gidip arayacağız,kimseye belli etme.her gece kömürlükten kazmayı küreği alıyor.Arabaya atlayarak define aramaya gidiyor.Dağda bayırda telefon çekmiyor diyerek telefonu evde bırakıyor.Hadi işşallah yereppim diyerek dualarla uğurluyor eşi.Sülüman ağbi doğru kırığının yanına gidiyor.Ama bu sefer temkinli kadının evinden ayrılırken saksıdan bir avuç toprak alıp saçlarına,tırnak aralarına iyice sürüyor.1 yıl başarıyla uygulanıyor bu plan ve 2 hafta önce arkadaşlarının biri yüzünden kendisi de yakalanıyor.Şu an eşiyle barışmaya çalışıyor.
Çapkınlık hikayeleri kayıkçı hikayesi gibi çoğaldıkça çoğalır.Anlattığım olayların 9-10 ayrı versiyonu daha var ama ben en makul olanları yazmaya çalıştım.Son define olayı bitirdi beni.
Kıssadan hisse:Tilkinin orucu tavuğu görene kadardır(bu söz bana ait kimse sahiplenmesin)

11 kişi karşıladı;:

Kriptograf 23 Ekim, 2008 18:04  

oha demek istiyorum :) izin varmıdır?

Hülya Konar 23 Ekim, 2008 18:09  

seni rss okuyucumdan çıkartıcam godsyndrome!

nekadar çok yazı yazıyorsun.
senin bloguna bakmaktan başka arkadaşlarımın bloglarını ihmal ediyorum :)

bu enerjinin hiç bitmemesini diliyorum.

Godsyndrome 23 Ekim, 2008 18:24  

kripto:Ne desen az valla:)
Hülya:Boş zamanlarımda çamdan kavaktan aklıma her geleni yazıyor sonra yavaş yavaş ekliyorum bloga daha çok var.Başka blogları bence de ihmal etme.Ben sadece sabunköpüğünden şeyler yazıyorum:))

rebelon 23 Ekim, 2008 21:03  

ben yazılarını okuyorum sonra daişyerindekilere okumak zorunda kalıyom senin yüzünden işlerim aksıyo.işsiz kalırsam bakarsın bana:)

gizemezgierbay 23 Ekim, 2008 21:34  

aynen ben de bloğu okuyunca devamlı güler vaziyette dolaşıorum sonra da nedenini soran yurt arkadaşlarıma okumak zorunda kalıorumm..:))

osuruktanteyyare 23 Ekim, 2008 22:32  

ahahaha valla bravoo
o diilde bu amcam brad pitmidirde bu kadar hatun ona vermek için sırada

Arka Sıra HANEDANI 23 Ekim, 2008 23:32  

valla güzel soru, amcamı çok merak ettim, sen çok fazla bununla takılma serhat abi, bulaştırmasın sana da birşeyler...
brk

Zeugma 24 Ekim, 2008 00:10  

Bu oruç tutan tilki Sülümaan ağğbi mi oluyor şimdi :DDD
Sen çok yaşa God :))
Ya,sen bu adamın yanında fazla durma bak.Tehlike arzediyor..
Üzüm üzüme baka baka :)))
Bak bundan sonra her yazını atasözleri..pardon Godsözleriyle süsle..Yakıkışmış cidden..
Yaaa ama..Sen hergün şahane konular buluyorsun yazmak için.Biraz da bize kopya ver !!!

Godsyndrome 24 Ekim, 2008 00:36  

rebellon ve gizemezgierbay teşekkür ederim güzel sözleriniz için:)
teyyare ve burak:arkadaşlar kadın dediysem pembe nüfus cüzdanına sahip oldukları için dedim yoksa standart bir bağyan tipi yok yani.
zeugma:adam memlekette zaten senede 2 gün anca görürüm.Güzel konu da ne biliyim öyle düşünerek yapmıyorum aslında:)sen de çevrendeki en ilginç insanı anlat eğer uygun görürsen:)

Zeugma 24 Ekim, 2008 00:50  

Yaşa bee!!! güzel fikir..
Valla şahane..Bi sürü ilgin insan tanıdım ben.Sırayla yazarım belki de seri olur :)))
Adını da ne koyalım bu serinin..? Hmmmm.Dur ..
''Seri Katil Olmaktan Son anda Vazgeçtiklerim ''
Yani bi kesiti için bu başlık iyi gider..
Thanks God!! :)))))

siminya 24 Ekim, 2008 01:10  

demin yorumum güme gitti üşeniyorum bi daha yazmıycam, seviyoruz seni :) (ben ve 7 tanımadığın bağyann daha )

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP