20081007

Ağıt


Varsın uçsun söz,iki çift laf edebilseydim de uçsaydı keşke.Oysa sadece iki satır yazı kalıcak burda.Açıp bakmaya hiçbir zaman niyetli olmadığın yüreğimde kalanlar gibi.Aralıkta ölsem de ekim yazsınlar mezar taşıma.İğdeler yapraklarını döktü nasıl olsa.Hani birinin dediği gibi papatyalar gelincik oldu,yüreğim ateşten kafeste...Boşver

5 kişi karşıladı;:

Zeugma 07 Ekim, 2008 11:16  

Üfff..Şahane..
Sen aynı zamanda en usta şairlere taş çıkartırsın be godsyndrom..
Biraz daha devam etseydin ya :(
Neden boşverecekmişiz ...
Döktürmüşsün abi sen :D

osuruktanteyyare 07 Ekim, 2008 16:51  

aşıkmısın sendromoğlan :P

Godsyndrome 07 Ekim, 2008 17:28  

Zeugma teşekkür ederim de yok be öyle ahım şahım bişey bizde(amma devrik bi cümle oldu)
Hayır teyyarecim benim hayatım ikame düzeniyle işliyor.Aşık olacağıma kendi kendimle konuşurum,evleneceğime moldavali bi hizmetçi tutarım,işte tek darbeyi çocuk mevzundan alıyoruz. O da ilerde kimsesizler yurduna gönüllü olarak çalışarak halledilir.Sen ol benim yerime:)

böcük 07 Ekim, 2008 19:14  

oops ben buna yorum yapamam.kelimelerime güvenemiyorum bu yazının hakettiği bir yorumu yapamam zannımca :) devamı gelsin efenim bunların please :p

saklıdefter 09 Ekim, 2008 01:44  

Hiçmi görmedi, kızıla çalarken yüreğini...

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP