20080923

Adriana Lima benimdir benim kalacak




Siteme hasbelkader gelen insanların neden geldiklerine baktım.Maşallah ,Merve ildeniz halen aranılan bir insanmış onu öğrendim.Ayrıca Adriana lima çıplak ,eva herzigova gibi aramalar da cabası.Hadi bunlar my fair lady köşemizin marifeti ama gugıl napmış kız yurdunda tecavüz adlı aramayı benim şu yazıma yönlendirmiş.Ayıp yani.Bu yüzden blogumda artık çok önemli olmadıkça manken resmi yok.Bloguma hatun görmeye uğrayan arkadaşlar bu 11 hatun tarafımdan platonik olarak sahiplenilmiştir.Yeşillenmeyin,pis sapıklar sizi!Bunun yerine benden (adam) olmaz etiketiyle başka şeyler yazmaya karar verdim.Kamuoyuna önemle duyrulur.Bu yazıda önemli bişey bulana ödül de verilir.
Not:Foto bir haftanın kolajı olup halen aynı şekilde gelen ziyaretçiler için sonradan eklenmiştir.

6 kişi karşıladı;:

Arka Sıra HANEDANI 23 Eylül, 2008 16:58  

abi biz hiç o şekilde gelmedik sitene sen rahat ol ve bundan sonra da adriana yengemizdir, herkes ayağını denk alıcak abi sen merak etme...
brk

saklıdefter 23 Eylül, 2008 17:22  

:)))) yorumda ayrı güzel olmuş:))))

Godsyndrome 23 Eylül, 2008 17:59  

okuyucuları kastetmedim brk google'a adriana lima çıplak yazdırıp aratan sonra elli sayfa ilerleyip benim sayfama ulaşan tiplere dedim:)

¢ido$ 24 Eylül, 2008 00:42  

Ehheehe itiraf ediyorum, tecavüz diye aratıp giden bendim :P :P

Arka Sıra HANEDANI 24 Eylül, 2008 03:07  

abi 50 sayfa arayıp buraya gelmek de bir iş yani, demek ki "Adriana bahane, godsyndrome.blogspot şahane"...
(ama gene de yengemiz,laf yok...)
brk

Godsyndrome 24 Eylül, 2008 12:37  

Sen olamazsın cidos yoksa gerçekten olabilir misin:) brk saol ama sanmıyorum daha çok sapıklıkmış gibi geliyor bana:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP