20080905

Mim mim mim

Vuduhanım tarafından mimlenmiş bulunmaktayım.Ev hayatında nefret ettiğim durumları yazmamı istemiş kendileri.Pek çok şeyi de yazmış zaten.Geçinimsiz bir insan olduğum için listeyi uzattıkça uzatabilirim ama özetlemek gerekirse:
Yükses Ses:Kulaklarım çok hassastır.(Mesela durmadan bağırdıkları için,karşı apartmandaki komşuların otobiyografilerini yazabilirim:(Kalas doğdu,kalas olarak yaşadı,kalas öldü gibi) tv izleyeceksen sessizce izle arkadaşım,müzik dinlerken sessizce dinle.Uefa finalinde Popescu penaltı atmadıkça açma şu zıkkımın sesini.
Banyo:Aynanın önü doluysa(Üzerinde bir top saçın bulunduğu tarak,toka,makyaj temizliğinden arta kalan zımbırtılar)saç kurutma makinesi ortalarda sürünüyorsa,hala jöle kullanıp bir de kapağını açık bırakıyorsan gözüme gözükme.Bir de rahmetli Sadri Alışık'ın söylediği gibi duşa giren kendini Zeki Müren zannetmesin.
Mutfak:Yemeği yedikten sonra sofra kaldırılır.Hallederiz diyerek oturulmaz.Akşam yemeği için kahvaltılığın masadan kaldırıldığı durumları,birikmiş bulaşığı,hele ki yıkanmamış kahve kupalarını hiç sevmem.
Tv:Ben televizyonun başındaysam bir şey izleyeceğim demektir.O yüzden bulaşmayın,pislik çıkartırım.Ayda yılda bir film bulmuşum onu da size yem etmem.
Oturma Odası:Gece yatarken ortalık toplanır.Bunun doğruluğunu savunmuyorum.Tamamen Annemin beyin yıkamasıyla oluşmuş bir alışkanlık.Annemin sözleriyle ifade etmem gerekirse "biz bu gece ölsek,millet arkamızdan:'bunlar ne dağınık adamlarmış' diye laf mı etsin.Topla şu yastıkları!

Ben de İlhamperisini, Kemali ,Chaotici mimliyorum.Bir de onlar söylesin evde kendilerini sinir eden durumlar nelerdir.

4 kişi karşıladı;:

Hülya Konar 06 Eylül, 2008 23:31  

annen çok haklı kusura bakma...
bende ev ortamımda dağınıklıktan ve iş ertelenmesinden nefret ederim.

Godsyndrome 06 Eylül, 2008 23:46  

doğruluğunu savunmuyorum derken, yanlış olduğunu da iddia etmiyorum.Tarafsızım bu konuda...

ne ben olabildim ne de başkası 21 Aralık, 2008 22:05  

yaf şöyle güsel bi pzara kahvaltısı arkası sigara çay gazete keyfi yaptığımız istanbul ziyaretlerimi anımsattın. neden mi dersen öğleden sonra ettiğimiz kahvaltıyı akşam yemeği yiyeceğimiz zaman toplardık da. ahahahahaha sen bize kesin sinir olurdun desene:))))

Godsyndrome 21 Aralık, 2008 23:36  

kesin sinir olurdum evet :D bi sofrayı toplayın yıaa:D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP