20080906

Babağ beniii okula gönder(meseydin)


Pazartesi okullar açılıyormuş,sokaktaki “bebe” sayısının azalacak olmasından dolayı çok mutluyum.Ama ne zaman önlüklü bir velet görsem.Önünü kesip “gel vazgeç pişman olacaksın” demek gelir içimden.
Oysa ben ne kadar ümitliydim okula başlarken.Zamanında anaokulu örtmeni eve gelip beni babamdan istemişti(Vallaha) O sayede gitmiştim anaokuluna. Bütün gün anaokulu örtmenimle flört etmek; taşın içinde ne var acaba diye sokakta taş parçalamaya çalışmaktan daha eğlenceliydi. İlkokul da böyle olacak sanıyordum. Ama sorunlar hangi okula gideceğim sorusuyla birlikte başladı.
Annem mahalle mektebine gitmemden yanayken babam cebecideki demirlibahçe efendi okuluna gitmemi istiyordu.(Hikaye tanıdık geldi mi?ehem ehem.Benzetmek gibi olsun bir de benim öğrenci numaramı toplayınca 19 çıkıyor(du).İkinci kez ehem ehem) Babamın dediği oldu.(Yaşasın(mı) erkek egemen toplum)Ancak bu sefer de beni okula kayıt etmediler. Müdür efendi “bu çocuk Niksar doğumlu Ecevit 1977de Niksar’da kurşunlanmıştı”diye beni kayıt etmek istemedi. Türlü tehtid, rica, rüşvet pardon yüklü kayıt parası sayesinde başladım okula.
Ogün başlayan çile halen devam ediyor. Adam öldürsem şimdiye çıkmıştım.Eee noldu şimdi? Oku oğlum oku,aha da okuduk,bi dikili ağacım yok şu dünyada(vardı kurudu) O yüzden zorunlu eğitimi şiddetle protesto ediyorum.Zira okumakla adam olunmuyor eşeklik baki kalıyor (şekil 1a)

8 kişi karşıladı;:

Hülya Konar 06 Eylül, 2008 23:18  

elbette okumakla adam olmaz...
zaten artık üniversite okumak lise mezuniyeti gibi birşey.
önemli olan kendini günün ve içinde yaşadığın toplumun şart + ihtiyaçlarına göre yetiştirebilmek...

Godsyndrome 06 Eylül, 2008 23:47  

önemli olan kendini günün ve içinde yaşadığın toplumun şart + ihtiyaçlarına göre yetiştirebilmek...

İşte o dediğin bende olmadı maalesef:(

MyBiber 07 Eylül, 2008 01:03  

Okumakla adam olunmuyor; eşeksen, öküzsen ve bu gibi durumlarda kullanılan her kelime...... =) baki kalıyor. Bazı şeyler var ki öğrenmekle olmuyor anlayacağın. Fakat şu da var ki öğrenmek, çeşitli konularda fikir sahibi ve eğitimli olmak belki sana para getirmiyor, önünü açmıyor ama değer katıyor.

Godsyndrome 07 Eylül, 2008 01:57  

Chaotic:Tabii ki haklısın, mercedesi olan bir kıro olmak istemezdim sonuçta:)

voodoo girl 07 Eylül, 2008 16:01  

şu an şoktayım zira karşında bir demirlibahçe ilköğretim mezunu duruyor =) ilkokulumun bir internet sitesi olduğunu da senden öğrenmiş oldum böylece :)

saklıdefter 07 Eylül, 2008 19:46  

Çocukluğumuz,gençliğimiz bitti okul sıralarında:)
Şekil 1a'ya baktımda iyiki okumuşsun bak...

Godsyndrome 07 Eylül, 2008 21:14  

Vudu:demek zamanında aynı bahçede koşturmuşuz ben de okulun internet sitesini tesadüfen buldum.
Saklıdefter:Teşekkür ederim,iyiki okumuşum:)

Adsız 11 Eylül, 2008 13:50  

'Ancak bu sefer de beni okula kayıt etmediler. Müdür efendi “bu çocuk Niksar doğumlu Ecevit 1977de Niksar’da kurşunlanmıştı”diye beni kayıt etmek istemedi.'

inanılır gibi değil: Bunun doğru olMAdığını söyleyin=)

Zorunlu eğitim konusunda fikirlerinize katılıyorum. Katılmam neyi değiştitirir, bilmem. Ama belirtmek istedim.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP