20080928

Mim bam bom

Teyyare Hanım beni mimlemiş bir test çözmem istendi.Sonuçları kısaca yorumlayayım.
Halet-i Ruhiye:Keyif düşkünü çıktı."Zevk seçimin gevşemek ve rahatlamak için can attığını gösteriyor. Ya sürekli şımartılan birisin ya da o kadar yoğun bir hayatın var ki kendine zaman ayıramıyorsun"(tutmadı be gülüm.Şımartılmadan şımarık oldum ben,yoğun bir hayata da hiç sahip olmadım)
Eğlence:Heyecan düşkünüymüşüm(sensin düşkün)"Küçük bir yakınlaşmadan başka hiçbir şey seni böyle heyecanlandıramaz. Aşk için asla yeterli zaman yok!Tam bir doyumsuz!! Flört etmeye olan açlığın asla durulmaz(önce düşkün dedi,şimdi aç olduk,sıra sefilde sanırım)Alışkanlık:Sofistike(başka ne olabilir)"Evinde modern ve "cool "bir zevkin var.Tarz yaratan birisin. Dekorasyon sadece fonksiyonel değil, tarz sahibi de olmalı.
İçmeye gelince sertlikten taviz vermiyorsun.Akşam yemeklerinden sonra dünyayı kurtarmaya başlıyorsun. Ne anlatıyorsun bilinmez ama kendini dinletmeyi biliyorsun
"(dünyayı kurtarma derdinde olduğumu nihayet birileri anlamış)
Aşk:Parttime aşıkmışım."Eski moda bir romantiksin . Çiçekler, şekerlemeler, romantik yürüyüşler tam sana göre.Nihayet tutturdu,muhallebiciye gidebileceğim bir kız arıyorum.

İhale kısmına gelirsek,bugüne kadar Chaotic dışında mimlerime vefa gösteren olmadı.Onu da bıktırmamışımdır umarım.Onun dışında mimlediklerim.Tuana ,Siminya ,Cidos , Royal ,Ötekiyüzüm ilgilenen arkadaşlar için testimiz burada

7 kişi karşıladı;:

osuruktanteyyare 28 Eylül, 2008 21:19  

aferin görevini başarıyla yerine getirmişsin :P

Godsyndrome 28 Eylül, 2008 22:25  

saol sahip :)

ötekiyüzüm 29 Eylül, 2008 01:31  

çok eğlenceli bi testmiş,cevapladım sağolsun hayalperesliğimi onayladı.
sonuçları blogtan kamuoyuna duyurmasak olmaz mı (bu mim olayına yabancıyım da:))

Godsyndrome 29 Eylül, 2008 01:36  

Yok öyle yağma,bazı kısımları sansürleyip yayınlamaya bilirsin ama kalanlarını duyur,kamuoyunu bilgilendir:)

MyBiber 29 Eylül, 2008 01:39  

Ben şimdi mimlendim mi, mimlenmedim mi? =) Anlayamadım da... :S

Godsyndrome 29 Eylül, 2008 01:41  

Abla bir mim mevzusu varsa sen kesin listedesin,benim yazmama gerek yok.Bundan sonraki mimlerde de aklında olsun:)

Arka Sıra HANEDANI 29 Eylül, 2008 21:01  

mim nedir ya, cesaretimi zor toplayıp sordum zaten dalga geçmeyin...

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP