20080929

Aşiyan yollarından ses versem duyar mısın?


Bu sene nedense erken kutlanmaya başladı bayram.Mesaj atan bile oldu ama mesaj sahibi prematüre doğduğu için hoş gördüm.Blograzzi de feğlan da erken başladı kutlamalar.Ben de yazayım bağri.Bayram kültürüm pek gelişmemiştir.O yüzden iyi bayramlar öpsün sizi amcamlar türünden olaylara girmeyeceğim.
Bayram benim için evin süvariler tarafından işgal edildiği bir çeşit ritüeldir.Hep de böyleydi zaten,bugüne kadar hiç şeker toplamadım mesela.Bundan sonra da olmaz sanırım.Aslında yapsam güzel olur.Yerlerini heronla belirlediğim güzel hatunların kapısını çalıp.Şeker almaya geldim yafrum desem fena olmaz.Kız konusunda iyice ayılaştığımın farkındayım ama genç,körpe,çıtır,bıcır bıcır bir hanımefendi olan Siminya hanım 3 vakte kadar geçicek dedi(mesela 3 asır) o yüzden içim rahat.
İlk defa bir bayramı rahat geçirmek üzereyim.Bizimkiler İstanbul’a ordan Edirne’ye geçicekler.Sanırım ordan da bulgaristana geçip,beni terk etme planları var.Benim için bir nevi sabotaj bayramı yani.Ev bana kalıyor.Tabi O.C karakteri olmadığım için pek de bir şey ifade etmiyor evin bana kalması ama yine de geçireceğim ilk yalnız bayram.Üstelik tanıdığımız herkes yollara düştüğünden,başıma bir şey gelse mesela şeytan alıp götürse help diyebileceğim kimse yok.Eğer isterseniz buyurun gelin.Herkeşe kapım açık.Bayram menüsü sigara+kahvaltı+sigara+akşamyemeği+kazandibi+sigara+zeki müren+kola+sigara.

Not:Siminya hanıma atfedilen sıfatlar kendisinin beddua tehtidiyle değiştirilmiştir.Kendisi isminden önce "direk" kelimesinin getirilmesini istesede bu istek tarafımdan reddedilmiştir.

6 kişi karşıladı;:

oguzhan 29 Eylül, 2008 14:44  

Harbi yazı olmuş ama yine de bayramın kutlu olsun demeden edemiyecem.

Godsyndrome 29 Eylül, 2008 14:51  

Teşekkür ederim,size de iyi bayramlar:)

böcük 29 Eylül, 2008 20:43  

Yalnız geçirilen bayram güzel olur.Kafa dinlersin.İyi bayramlar :) Blog blog dolaşıp bayram teppriğinde bulunmak adetim değil ama yazmış bulundum neyse :p

Godsyndrome 29 Eylül, 2008 23:17  

Sağolasın böcüküm:)

siminya 30 Eylül, 2008 06:57  

yalancınınnn !! ben ben ben tehdit etmediim ben tehdit etmedim sadece "bana abla deme ne dedin sen" dedim bundan bile tırstıysan varya sen tam sevlecek adamsın korkaklar iyi yönetilir , arzu duy sesimizi hem bak oğlan evde yanlız :)) bilmeden yazılarımızda aynı kelimeleri kullanmışız, bu konularda titizimdir hiç sevmem pişti olmayı hemen benimkileri değiştiriyorum ;)

Godsyndrome 30 Eylül, 2008 15:11  

Siminya hağnıım sizi uğur dündarın yönetmeyeceği bir açık oturuma çağırıyorum allahtan blograzzideki sayfamda yorumlarınız duruyor.İşte o yorumlar burada değerli okuyucu
"bana abla dediğin için iyi bayramları içimden diyorum :) arzu sana küçük bebe muamelesi yapsın emiiii" bu beddua değil mi ey Türk halkı?
" allam yareppim direk siminya desene ne kasıyon :P iyi bayramlar hade kelleni affettim "
Ama korkaklık konusunda haklı olduğun için sana burdan zeytin çubuğu uzatıyor,ateşkes istiyorum:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP