20080928

Godsyndrome nedir nedir?Volume1

Efenim biraz önce sevgili kardeşim Burak ki kendisi Cem ismindeki arkadaşıyla Meskun Mahal isimli cillop gibi bir blog'a sahipler.İkisi de efendi çocuklar bana ağbi deyip egomu şişiriyorlar,ayrıca ilim irfan sahipleri möhendis olucaklar.Sizde mutlaka uğrayın derim.Oradan Ezgi adlı arkadaş bu isim nedir kelime karşılığı tamam da anlamı nedir diye sorunca ve daha önce bu soruyu pek çok kez(2) duyunca kamuoyunu bilgilendirmeyi istedim.
Godsyndrome:Tanrısendromu=Genelde başarılı cerrahlarda ve başarılı seri katillerde (başarısız olursa katil olur seri yapamaz çünkü)görülen herşeye hükmederim,ben herşeyi yaparım,küçük dağlar ne ki büyüklerini de ben yarattım,Angaranın manyağıyım psikopatın Allaayım şeklinde kendini gösteren bir ruh hastalığına denir.Şimdi haliyle sen naaptında bu hastalığa yakalandın derseniz onu da başka bir yazıda ele alalım.Böyle yani selametle...

Yazıyla alakasız not:Geçen gün bilgisayar traktör gibi ses çıkartıyor dedim oralı olmadınız.Şimdi doberman gibi hırlamaya başladı.Isırmasından korkuyorum.Biriniz de bir şey deyin,aküsü bitmiştir deyin,sabunlusuyla yıka deyin bi akıl verin.Lütfen yok mu bir babayiğit.

8 kişi karşıladı;:

Arka Sıra HANEDANI 28 Eylül, 2008 01:56  

abiii çok mahçup ettin bizi yaa:D::D:D hemen bir teknip ekip yolladık sana,gelio yarın...

osuruktanteyyare 28 Eylül, 2008 02:02  

benimkide bi kere cd koydumdu cdrumdan aynı tarif ettiğin sese benzer bi ses çıkardı sora bi çöt sesiyle cdmi bin parça etti
yani engin bilgi ve deneyimlerime dayanarak sölüyorum cdyi çıkar :P

Arka Sıra HANEDANI 28 Eylül, 2008 02:26  

abi ben cem.. senin makina laotpo mu pc mi abi??

siminya 30 Eylül, 2008 06:53  

çok merak halindeydim, buysa anlamı benim adım Godsyndrome-2 olmalı.Bilgisayarın fan toz içinde, çıkartıp temizle içini fön makinesiyle üfürttür bak ses kalıyormu eğer kalırsa gazı vardır ;)

Godsyndrome 30 Eylül, 2008 15:17  

Siminya sen Godsyndrome-2 ol bende özgodsyndrome ya da hakiki godsyndrome olarak yoluma devam edeyim:)bilgisayar mevzusunu da çözdüm,sağolasın:)

İçimden Geldiği Gibi 10 Kasım, 2008 18:43  

ilginçç..

ne ben olabildim ne de başkası 06 Aralık, 2008 21:18  

ikizler burcu sendromu da denilebilir:P::P
bugün sıkıntıdan sana sardım galiba:)))

piano piano bacaksiz 17 Eylül, 2010 12:35  

çok beğendim ben bu bloğu.. sevgili tanrı sendromlu arkadaş.. bence vazgeç bu sevdadan küçük dağları da yaratsan angaranın manyaaa da olsan bu dünya denilen şeeettimin şeyi çekilcek dert değil.. evladından nefret eden baba sendromuna dönüşür yazık ilerde..

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP