20080620

Eski Dostlar


Okuldan mezun olmam için idari yargıcının(ilkokul alışkanlığı) sınavımı okumasını beklemekteyim. Geçen 5 yılla ilgili bir teşekkür ve de selam yazısı yazmam gerekir sanırım.
Evvela Selçuklu Polis Merkezinden Polis Memuru SeyitAli Bey'e çok teşekkür ederim.Delikanlının Kralı olur kendisi.Sonra Beyazsaray Restorantının kıymetli garsonlarını da unutmamak gerek.Bi de cafemizin karşısındaki kızyurdunda sokaktan geçenlere striptiz yapan öğrenci arkadaşları da saymalıyım.
Selam kısmına gelirsek;
*Bana her seferinde ve de ısrarla yanlış adres tarif eden Konya halkının alayına selam olsun.
*65 yaşındaki apartman yöneticimizin eşine ki kendisine tecavüz ederim korkusuyla bir sene boyunca hep kapıyı açmadan konuşmuştu benimle,
*Aynı apartmanda çöplerin atılması ile ilgili olarak yarısını ben atarım yarısını siz atarsınız diye pazarlık yapan kapıcımıza,(....)
*Sabahın köründe sınav koyan insanlara ve uyanamadığım için binmek zorunda olduğum taksinin şöförüne ,(....)
*Sandalyesinde tek ayağının üstüne oturup diğer ayağını sıvazlayarak bütün gününü geçiren öğrenci işlerindeki abimize.
*Hello kittyden öte ingilizce bilmeyen yurdum öğrencisini toefla hazırlıyorum diye sınavlarda anasını ağlatan ingilizce örtmenime,
*Öğrencisine %150 kirayı müstehak gören,apartmanında metresi olan evsahibimiz Hacca gidip hacı olan değerli insan hacıbeye,(...)
*Bu kapı kolunu 3 kişinin tutması başka 6 kişinin tutması başka diyen diğer evsahibimize,
*Mallarının %80 i tarihi geçmiş ürünlerden oluşan büfecimize,
*Unuttuğum diğer tüm insan evladlarına
Sonsuz selam eder,şiddetle kucaklar,gözlerinden öperim.

6 kişi karşıladı;:

hTc 20 Haziran, 2008 22:01  

Hacı yap be bi güzellik=) Demek geldi içimden:Pp İnanç kalptedir demek bir de...Güzel yazmışsın. Eğer yorumlamaya başlarsam her maddenle ilgili yarım sayfa yazabilirim. O yüzden güzel diyorum, bu kadar=)

Godsyndrome 21 Haziran, 2008 02:33  

OOO HOŞGELDİN HOŞGELDİN DEMEK GELDİ İÇİMDEN :)

hTc 21 Haziran, 2008 11:05  

hoşbuldum şekerim:D

saklıdefter 21 Haziran, 2008 16:06  

Harbi güzel selamlamışsın:)

MyBiber 23 Haziran, 2008 00:51  

Pazarlık yapan kapıcıya ve kapı koluyla ilgili evsahibinize çok güldüm, hacı beye hiç şaşırmadım, striptiz yapan kızlara da helal olsun diyorum =)) Selamlar muhteşem olmuş =)

Godsyndrome 23 Haziran, 2008 01:26  

Saolasın chaotic hatırlayınca bana da komik geliyor ama yaşaması pek hoş olmuyor.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP