20080808

Sürgün gibi masallarda


*Bugün saat 21.oo de tv8 de Maria Callas'ın hayatını konu alan bir film var.Genelde hayran olduğum isimleri iyi kötü tanırım ama Maria hakkında hiçbir şey bilmiyorum.Meraklısı varsa izlesin.


*Pekin 2008'in açılış törenlerini izledim(breh breh,vay,yuh,pes,hadi bea)Türkiye olimpiyat yapamaz arkadaş.Aklıma formula İstanbul grand prix'inin açılışı geldi.Start'a 1 dakika kalmıştı ve başbakan aracın içindeki f1 pilotlarının elini sıkmaya çalışıyordu:)

*Bir çocuk düşünün 6 yaşında türkçe konuşuyor ama türkçe anlamıyor.Sevimsizlik akıyor her yerinden,mızmız,15 saat hiç durmadan konuşabiliyor ve 18 saat aralıksız ağlayabiliyor.Çocuk sevgimi sıfırladı dümbelek veled.Acaba çatıdan aşağı atsam sonra aşağı inip bunu alıp bi daha çatıya çıksam tekrardan atsam.Atsam,atsam,atsam.

3 kişi karşıladı;:

mirel metyu 08 Ağustos, 2008 20:01  

gazetedeki televizyondan izledim, roportajı iki saat geciktirdim pekin yüzünden. Korkunç insanlar ya, teknolojiyi sakız gibi çiğniyolar...
Biz düzenlesek, kılıç kalkan ekibiyle, çayda çıra falan takılırız en fazla...

Hülya Konar 11 Ağustos, 2008 10:14  

bak aklıma ne geldi...biliyormusun Gosyndrome,ben 1-2 yaşlarındayken İzmir den İstanbul a otobüsle geliyormuşuz.ben gece vakti bir ağlamaya başlamışım otobüste,ama nasıl ağlamak,saatlerce susmamışım :)babam beni otobüsün camından aşağı atacakmış, annem korkusundan benden çok ağlamış:)

hala anlatır babam,bazen keşke atsaydım diye düşünüyordur belki de içinden:)

Godsyndrome 11 Ağustos, 2008 10:30  

Sen 1-2 yaşındaymışsın bu 6 yaşında öyle bir gecelik falan da değil bununki sular seller gibi ağlıyor yavrucak:))

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP