20080816

Ben Doğarken Ölmüşüm


İlginç bir site buldum.Bu tarz şeylerin yabancısı olduğumdan,belki de enterasan bir tarafı yoktur ama doğumgününüzü yazıyorsunuz.O gün olan bütün ayrıntıları veriyor.
Benim bilgilerimde yazanlar;
Ortalama türk erkeği ömrüme 41 yıl kalmış,
Asgari ücret 16200 liraymış,
Başbakan Bülent Ulusu imiş,
200gr. ekmek 11lira 11 kuruş imiş,
The Police - "Every Breath You Take" şarkısı bir nömaraymış,
Falan filan daha bir çok şey var.(Ayın şeklinden burcunuzun ünlülerine)
Eğer ben de bu kıytırık bilgilere sahip olmalıyım diyorsanız.İşte burada

8 kişi karşıladı;:

YG 16 Ağustos, 2008 16:38  

şaşırdıımmm :) gerçekten entersan.

doğduğum yıl fener şampiyon olmuş. buna çok üzüldüm. :S:S

teşekkürler godsyndrome :)

hoşça kal :)

Hülya Konar 17 Ağustos, 2008 20:48  

site tamam da ben bu bebek fotosuna bayıldım...insanın inanası gelmiyor bu kadarmışız dimi biz...aman yarabbim ya.

MyBiber 18 Ağustos, 2008 02:05  

Bütün aileye baktım sırayla =) O tarihlerdeki gazete resmi çıkmıyor ama olsun. Ben iki oğlumun da doğdukları gün aldığımız gazeteleri saklıyorum anı çantasında. "Sen doğalı şu kadar saniye geçti" diyerek saniyelerin de hızla ilerlemeye devam etmesi ne yalan söyleyeyim içimi burktu. "Hayat bir gündür, o da bugündür!" felsefesiyle yaşamak lazım sanırım. Güzeldi... Sevgiler.

Godsyndrome 18 Ağustos, 2008 11:30  

Chaotic:O çıkmayan çerçeveyi tıklarsan http://satis.hurriyet.com.tr/ProductList.aspx böyle bir sayfa çıkıyor ordan da tarihi girince ufak da olsa o günün gastesini görebiliyorsunuz.
Hülya:O kısmına inanıyorum da büyümek kısmı yalan olsa keşke:)

hTc 18 Ağustos, 2008 11:44  

Chaotic'in söylediği gibi sürekli geçen saniyeyi görünce ben de bir garip oldum. Keşke üstünü tıklayabilsek de durdurabilsek biraz...Ben doğduğum yıl fenerbahçe şampiyonmuş. Bu dikkatimi çekti=) Kenan Evren, Turgut Özal ve asgari ücretler de. Burç yorumlarımı zaten biliyorum:D Teşekkürler Serhat keyifli birşeydi.

böcük 21 Ağustos, 2008 22:26  

süper bir şeymiş be :D doğduğum sene olanları hep merak etmişimdir :p

cesetizleri 14 Kasım, 2008 13:39  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
cesetizleri 14 Kasım, 2008 13:44  

http://www.hediyedenizi.com/DogumGunu/dogum_gunu.php

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP