20080816

Tebrik,teşekkür,olimpiyat


Elvan ülkesine bir gümüş madalya getirdi dün.Hem de Avrupa rekorunu kırarak.Aslında benim için önemli olan Elvan'ın yarışması. Ben o koşuya katılmam,bu koşuda işim olmaz demiyor Elvan.Skandal aşklarla ya da gazetecileri azarlayarak,tehdit ederek veya doping skandallarıyla da ortaya çıkmıyor.Yarışmalara katılıyor,elinden geleni yapıyor.Mühim olan da bu zaten,katılması.İstikrarını sürdürmesi.Antipatik olmak için ayrı bir çaba sarfeden diğer atletlerimizin aksine hep gülümsemesi çok hoş.Umarım daha da başarılı olur.Ve başkaları onu örnek alır.
ek not:Olimpiyatlara gelirsek pek aram yok.Saatler tutmuyor zaten.Üstelik spordan genel bir soğuyuş hali uzun zamandır var bende.P.Sampras ve S.Graff'dan sonra tenis izlemiyorum.Jordan'dan sonra Nba,Bodirogadan sonra da avrupa basketbolu bitti benim için.Formula 1'e bakıyorum bir tek o da Schumacher'den sonra çok hüzünlü geliyor bana.Herkesin aksine ben durmadan kazanan sporcuları daha çok seviyorum.Olimpiyatlarda bir tek phelps var sanırım.Olayı bitiren.Ona da yok mayo,yok havuz bir sürü şey söylüyorlar. Geriye ne kalıyor spor adına;Re re re,ra ra ra gassaray gassaray cim bom bom

1 kişi karşıladı;:

Hülya Konar 17 Ağustos, 2008 20:54  

hani bir bayan atlet vardı süreyya mıydı neydi ismi.işte insanın özel hayatı nasıl etkiliyor geleceğini!boşuna teknik hocalar özel hayat konusunda tepelerine dikilmiyorlar sporcuların...hocasıyla evlendi evlenmedi öyle oldu böyle oldu dopingdi değildi derken yalan oldu
gitti :(
oysa nekadar başarılıydı ve daha da başarılı olabilirdi.
bak sinir oldum şimdi!

Elvan ı tebrik ediyorum bende.çok masum bir gülümsemesi ve benim işim koşmak diyen bir yüz ifadesi var.umarım sporunun apabildiği sürece hep böyle devam eder.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP