20080627

Senden Ayrı Günlerim

Sevgülü günlük;
Mart ayını bilemediğim nedenlerle ıska geçmiş,şerefsiz bir kedinin çıkardığı seslerden mütevellid uyuyamadım,oturmuş yazıyorum.Bugün yolda bir beyazeşya dükkanı gördüm(ne saçma bi kelime ecnebilerde karşılığı ne olaki?) since 1932 yazıyordu.Acaba şahs-ı muhterem işe başlangıç tarihi olarak dedesinin köyde yayık sattığı günleri mi baz almış diye düşünmedim değil.Bizde bu since hastalığı nerden başladı bilen var mı acep zira turşucuda bile yazıyor.
Bunları niye yazdın şimdi dersen yaz aşkımı düşünmemek için oyalanıyorum derim.Kendisi markette kasiyerdi.Görsen tam şu meşhur 'bir şey var aramızda' ile başlayan şiirdeki gibiydik.Kasada bozukluklar yığılıyken bana bozukluk sormalar fazladan elimi tutucak ya hani hoşgeldiniz demeler falan ama olmuyor işte günlükcüğüm.Benim bi kızın peşine düşmem için bana tabaktaki yemek artığıymışım gibi bakması lazım.Benden hoşlanan biriyle benim işim olmaz ki.Aslında artık kimsenin peşine düşmem.Kate Moss İstanbula geldiğinde gördün en ufak bir girişimim olmadı.
Bu arada işe başlamadan rötar yaptık.Konyaya gidip,çıkış belgesi alıcam da askerliği tecil etcem.O işi de anlamıyorum koskoca TSK eğer cidden bana ihtiyaç duyuyorsa bu işte bir terslik var demektir.Bugün de okulumu bulmaya gidicem gazi teknik lisesiymiş.Spor olsun diye sınava girer mi insan,ama umut fakirin ekmeği işte.
Neyse günlükcüğüm kedi sesini kesti.Gözlerinden öperim.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP