20080626

Niye Yazıyorum

Valla hiç bilmiyorum.Bir yazıyla bir fikrin değiştiğini hiç görmedim.Yani senin fikirlerini değiştiremem.Beğenileri anlatmak desek;Ben rakıyı seviyorum diye sen alkolik mi olcaksın? Yoo o da değil.İmrendirmek desek;hani bazıları yapıyor ya iphone aldım beğenmedim,bardan her gece hatun kaldırıyorum,arabam mis falan... Üçü de yok bende,olsa zaten blog yazmakla uğraşmam.Geriye ne kalıyor.Bilmiyorum.Sen bulursan bana da söyle.

1 kişi karşıladı;:

Bettra 02 Kasım, 2009 21:20  

Belki de sadece anlatmak istiyorsunuzdur. Size olur mu bilmem ama bazen içimde kelimeler ocakta fokurdayan kapağı kapalı tencereye benzer. Kapağı açıp anlatmazsam ne var ne yok tencre de ocak da yemek de batar o olur :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP