20080621

Kırmızı beğyaz

Uzun uzun futbol yazacak halim yok ama birincisi atv istanbul stüdyolarında santranın sunuculuğunu yapan arkadaş gıravat değil kravat ikincisi avusturyadaki arkadaş git bi traş ol be üçüncüsü fatih terim Allahın sevgili kulu bu kadar bala anca oha denir.

4 kişi karşıladı;:

böcük 21 Haziran, 2008 13:40  

Harbi Fatih Terim Allah'ın sevgili kulu :p Her şeye rağmen güzel maçtı güzel :p

Godsyndrome 21 Haziran, 2008 22:07  

bencede bencede :)

MyBiber 23 Haziran, 2008 00:41  

gıravat =) ben de çok itici buluyorum böyle telaffuz edenleri... Bir de şarz değil şarj =) Lütfen öğrensinler artık yaa.. Şarjjj. Ne vakit duysam zor tutuyorum kendimi. Hele yakışıklı, sırım gibi erkeklerin ya da fıstık gibi hatunların ağzından çıkmıyor mu hasta ediyor beni!

Godsyndrome 23 Haziran, 2008 01:19  

Aslında takılmamak lazım ben de de 'ğ' takıntısı vardı hağkem bağzen bağyan duydukça deli olurdum artık inadına kullanmaya başladım yazılarımda.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP