20080524

Ecem

Ecem;,şarabım,kevserim,balım,mehtabım,güneşim,mutluluk sığınağım, kıymetlim, narım, gönlümdeki mısır'ın sultanı,ayıpsız kadınım,yaşama sebebim,karanlık gecelerimin sabahı,eşsiz sevgilim... Biliyorum, sana hakettiğin değeri veremiyorum ecem.Sarhoş muyum,yoksa sarhoş rolü yapıp sana şirin gözükmeye mi çalışıyorum ya da içimdekileri söyleyecek cesareti sarhoşken veya sarhoş rolü yaparken mi bulabiliyorum inan bilmiyorum.Kurduğum en uzun cümle bu sanırım.Sana hitap ederken bu rekoru kırmam ne güzel!
Hep başkaları gösteriyor ecem,ne kadar değerli olduğunu hep o zaman görüyorum. Sen bana verilen en değerli hediyesin.Çook uzun yazmayı düşünüyordum ama görüyosun ki halim yok. Beklemek,bu dünyadaki en zor şey beklemek.Ben ki senelerce beklemiş,bu bekleyişe kendisi bile şaşırmış,ilk kez kendisinde kendini sevmesini sağlayacak bişey bulmuş bir adamım.Sen de biliyosun.Ama bu bekleyiş diğerleri gibi değil ki ecem.Felaketimi bekliyorum hem de büyük bir kabullenişle.Yoruldum ecem beklemekten çok yoruldum.Uzattım boynumu kaderime, alnımda yazılanın olmasını bekliyorum.
Belki adından daha çok söyledim sana ama söylemek mutlu ediyor beni."Seni Seviyorum"
Şimdi gitmem lazım,gidip sızmam lazım,kötü kötü rüyalar görmem lazım.Yarın başağrısı çekmem lazım.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP