20080522

he,she,it bi de safiye ayla

*Blogları dolaşıyorum farkettim ki millet biriktire biriktire yazıyor.Ben aklıma geleni döşüyorum.

*Ayrıca erkeklerin blogları çok sıkıcı; futbol yaz,kafanı bozan şeyleri yaz,iki de manken resmi koy hepsi o(amma tanıdık geldi)kızlar daha eğlenceli yazılar yazıyor.

*Safiye Ayla'nın bir şarkısına takıldım bu ara ne yazık ki adını bilmiyorum.Kürdili hicazkar diye geçiyor ama cidden güzel.

*Babamla aramda cidden bir kariyer planı sorunu var.İsteklerimiz çok farklı,sanırım Allahın dediği olur demek vakti.(Türkiyede irtica yok diyenlere ahanda ben bile kaderci oldum)

*vudukız türkiye de bağyanların çektiği çilelerden bahsetmiş.Aklıma geldi kadının biri tecavüze uğramış,soluğu karate kursunda almış bu sefer de karate hocası tecavüz etmiş.Yazık tamam ama komik yani.(erkeklere her şey şaka gibi-özeleştiri-)

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP