20150526

Putperest


Onlarcaikiyüzüçyüzkişi toplandı mezarlıkta,hepsi de hakkını helal etti hem de üç kere.Heyecan yaptılar o kürek benim olmalı diye, standart topraklarını atıp rahatladılar.Başınız sağolsundan girip allah rahmet eylesine koştular,mekanı cennet olsun diyerek bıraktılar.Sonra tekrar cenaze evi.Dostlar sağolsun.
Dönüşte yine mezarlığın yanından geçiyordum.Bomboştu.Taze ölünün taze toprağı.Öyle bi başına. Bi başına'lık ancak ölerek bu kadar güzel anlatılır diye sence de ölmek mi gerek? Anlatmak için ölünür mü diyeceksen, anlatamadıysan ölünür.Anlatmak öyle ağır bir yüktür
-ki
hep anlatamamaya çeviriyoruz yolu.Ya anlatabilmişsek, umursanmamışsak. Bir İbrahim silüeti belirmişse dil döktüğümüz yüzde.Varsın tanrı olmasın,ben Put'a tav olmuşum,yaşıyorum iki dirhem bi çekirdek.Sen benim putumu niye yıkıyorsun be adam! Kahrolsun kamu düzeni.Yaşasın Birleşik Nemrut Hareketi!
Takımlar ekranda gördüğünüz kadrolarıyla dizili,çünkü başka çare yok.Putperestlik bizde,İbrahim'i siz alın.Yakub'u vermeyiz kimselere;Yusuf'u kuyu'dan çıkarıp santrfor yapın.Habil sizin olsun,Kabil tekmeye kafa uzatır.Eyup bizde, Süleyman size kalsın.Hızır'ı da isterdik lakin, bonservisi pahalı. Takım ruhunu yansıtıyor diye alıyoruz İsa'yı, Davut sizde, adam gol kralı.
Hep anlatabiliyorsun vesselam.Taze ölü kadar anlatıyoruz canımızın tüm bayatlığıyla.Lakin sus diye sesleniyor onlarcatekkişi. Reverans.

2 kişi karşıladı;:

Cavill 18 Haziran, 2015 09:50  

belgesel izlemekten nefret eder oldum, ben o belgeselleri yaşamak istiyorum artık. geçen yemek yiyoruz adamın biri dedi ki çocukluğunda izlediği sihirbazlardan birinin merak ettiği bir haraketi varmış, önce su içiyormuş, sonra yakıcı bişi. önce ateş yakıyormuş, sonra söndürüyormuş. adam yıllarca ora senin bura benim dolaşmış, sonunda afrika da çekilen bir video görmüş, oraya koşmuş. o gördüğü şey de biri bi sürü su içiyor, sonra geri püskürtüyormuş. 3 yıl onu bulmaya uğraştı arkadaş ya, el ilanları, gazetelere ilanlar oww neler neler. buldu sonunda ve azmetti öğrendi nasıl yaptığını, sonra da sihirbazın hareketini çekti finalde.
hayat böyle olmalı, çok kıskandım onu ama çok. niye yazdım bunu bilmiyorum ama yazını okurken aklıma bu geldi godsy ;)

Godsyndrome 18 Haziran, 2015 21:36  

iyi ki yazmışsın, daha sık yaz :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP