20150210

Çok

Şimdiki zaman hatırlanır mı?Unutmaya bu kadar gönüllüysen evet.
Bana şimdiyi hatırlatacak ne çok şey var.Buradaki "çok" şöyle sesleniyor:Ne demek hatırlatacak, unutmak ne zaman haddin oldu ki bizim işimiz hatırlatmak olsun. Bizim; yani 72milletten gelen ne kadar orospuçocuğuysak, cahilliğimizle gurur duyan kaç insan evladıysak veyahut saçma sapan bir ihtimalsek,o kadar da olmaz artık dediğin her neysek, durmadan beyninin içindeysek... senin de şimdi'yi unutma hakkın yok Serhat efendi.
Ne zaman yenilsem aklıma "sen" geliyorsun.Sen dediğim olamadığım herşey.Çok sık yeniliyorum. Gerçekten öyle miydi unuttum ama farz-ı misal sike sike hem kurallı hem bileşik hem nice yenilgilere gebe.Eyvallah diyorum, uzanayım şöyle.
Ne kadar kötümsersin diyorlar.İyi ya işte bi zamanlar ne kadar iyimser olduğumu var sen hesapla. Kim derdi bigün gelicek, en büyük başarım olacak nefes almak.Israrla savunacağım bunun ne kadar büyük bir başarı olduğunu.Tüm "siz"ler anlamayacak.
Olmak istediğim bi ben kalmadığında farkettim gelecek zaman diye bişey olmadığını.Sen kızından pay biçersin seneye okula başlar.Evet zaman sana gerçekten gelecektir.Biraz daha diz ağrısıdır benim için,yeni bir tür yavşak görmeyecek olmamın çünkü görülebilecek her türlü yavşaklığı görmenin tembelliği "gelmeyecek" zaman.
"Sevgilerimle" deyip bitirmek isterdim.Yazıyı değil hayatı.Lakin sanırım olmayacak.Herşeyi almışlar,bana sevecek pek bişey kalmadı,bir zamanlar sevebildiğim gerçeğinin acısı dışında. O da zaten kar etmedi.Aşktan falan bahsetmiyorum.Havadan,sudan.
Umutsuz yaşanır mı hiç sorusunun hazin bi cevabıyım.İşte hepsi bu kadar.

0 kişi karşıladı;:

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP