20150119

2

Buzdolabı aldım Kemalettin.
Sağol sağol daha iyisi senin olsun.Alalı altı ay oluyor şerefsiz anca mı hayırlı olsun denir.Neyse. Biliyorsun haddinden fazla bekarım.Buzdolabını niye aldın dersen; neden aldığımı unutmuştum.Dün 18 Ocaktı.Ankara soğuktu biraz, hava kapalı.Otobüste aklıma geldi neden buzdolabı aldığım. Benim dolabın buzluğu buz oluyordu.Diyeceksin ki başka nasıl olacak ama işte içine dondurma koyduğunda mesela eriyordu.Dondurmanın erimesi de bana hep hüzünlü gelir.Dondurmanın hakkı bu değil dedim. Bu çaktığımın buzluğunda heder oluyor dedim.Buralar onun harcı değil dedim.Ulan ben tanrı mıyım ki o dondurma içten içe erirken onun bu hale gelmesine göz yumayım.Öylece oturup izleyim dedim de öyle aldım.
Ve sonra işte,
buzdolabıyla düzelmeyecek ne çok şey var.

1 kişi karşıladı;:

BlahBlah 20 Ocak, 2015 09:11  

ütü al o zaman, düzelir.
tmm gittim...

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP