20131121

Kamuğoyna

Ben de kahramanımızın gece uyumayıp çalışarak sonunda ferrari aldığı amerikan filmlerinden etkilenmek isterdim. Lakin o işler öyle olmuyor.Tanıdığım bir çocuk vardı, kanserdi sonra kanserden öldü iyi mi? Öyle şehrazatın çocuğu gibi falan kurtulmadı yani.Bir de seyyar satıcı tanıyordum, çok da çaresiz garibim ve hala seyyar satıcı iyi mi?Oğlu her yıl hapse girmese arada sırada güleceğine bile eminim.
Bilmiyorum belki dayınız 1965'te istanbula 200 lira borçla gelmiş,inşaatlarda amelelik yapmış şimdiyse trilyarları vardır ama ben hiç öyle hikaye duymadım.Arada sırada hariçten gazel okuyorsunuz vefakat gazel hiçbizaman sevdiğimiz bişey olmadı.Bendeki hikayeler başladıkları gibi bitiyor ve hepsi allahına çok şükür ediyor.Sevdiklerinden değil korktuklarından çünkü bazen Allah'tan korkmak mecburiyettir.Herkes ayırıyor ya şu hayatı.Biz de ayıralım (-madem bacaklarını ayırmak istedik,olmadı-)
ya kendini kandırmayı başarırsın ya başaramazsın.hepsi bu.
Ben mesela sizin hikayenize karışmıyorum.He yav aile önemli diyorum, hiç yalnız olur musun adamım bak bisürü dostun var haklısın diyorum.Allah kerim demişliğim bile var düşün.Diyorum zira sizin bulduğunuz kerametlerle ilgilenmiyorum.
Benim bulduğum, rakı güzel.Ömür geçer.
Niye ölmüyorsun o halde diyeniniz bile oldu.Çünkü Allah'tan korkuyorum.Ha bi de rakı güzel.
Oralarda bi yerlerde eşeğin ımm nalı gibi duruyor.Bu blog resmi gaste değil, okuma be hafız. Kırlara koş,pilates yap, herkes kendi kaderini yazar falan de ama okuma.Ben yazıyorum çünkü üç yaşında yazabiliyormuşum.Dünyadaki üç sene yetmiş mesela yazmaktan başka bişey yapamayacağımı anlamama. Ne biliyim üstündökmen falan oku.Neyse o değil de rakı güzel.

2 kişi karşıladı;:

Mia Wallace 22 Kasım, 2013 02:28  

en güzel son cümleli yazı

Adsız 22 Kasım, 2013 15:54  

Abi doğru tespitler...
Rakı da güzel eyvallah.
Peki,Allah'tan niye korkuyorsun onu anlamadım.
Allah sevgisinden diyecektin herhalde..

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP