20130723

Temmuz

Bir son arıyorum.Bulursam, yeniden başlayabilmek için hani;hoş, yeniden başlamalara da inanacak değilim.Oksimoron mu oldu?Ya da öyle şeyler işte.
Öğrenmek gerekiyordu.Öğrenemedim.Öğrenemediğimi öğrendim.Öğrenmek istemediğimi.Ziyafet sofrasındaki kurukafa olarak kalıcam her zaman.
Özür bile dilemedim serenat bekleyen insanlardan.Kusura bakmayın ben sizi eyleyemedim. Eylemek bile istemedim,lütfen bi siktiringidin.
Vesselam,burnumuzun dikine gidicez her zaman,"hata" da ısrar edicez.Pire için yorgan yakmayacağız,yorganı  balkondan atıp, pireyi de yorganı da muhatap almayacağız.
Aptallık tokat atıcak her zaman,her tokatta biraz daha kızacağız.Ah diyeceğiz hakettin sen, bi kere izin verirsen artık sonu gelmez tokatların.Ah diyeceğiz kendin ettin kendin buldun,çek şimdi.Yine de ne düzeleceğiz,ne düzelteceğiz.
Ülkeler yer etmeyecek dimağımızda,ya da makam mevkiyle yüklenmiş olmayacak dağarcıklar.El öpmeyecek evlatlar bayram sabahlarında.
Ulan şurda bir içtim diyeceğiz,bir içtim ki sonrasını ben bile hatırlamıyorum.Şu köprünün altında Tanrıya bir sövdüm artık beni cehenneme atması insanhaklarına aykırı.Küstüm yastıklar yerine otel odalarının elyaf yastıkları.Elyaf denmemeli aslında, el insaf olmalı adı.
Derdalan parası cebimize denk düştükçe tek kaygımız olur,belki ağbi,bi park bi ağaç altı.Bi edipcansever patlatabilirsek yarin kulaklarına ahirette bizden yüzyürmisekizbinpeygamber razı.
Ah istirham ediyorum sayın insanlık lütfen yaşayınız.-Ki biz pek yapamadık.657sayılıkızlar yasasına uygun gelin alamadık.Düğün yapar,altınlarla bir araba alır; toki taksidini binden geri sayardık.
Ah güzelim sen bana uygun'larla gel,ben senden mümkündeğillerle gideyim.Ah senin batılıtarzdakihafifdiplomalarında Neşet Ertaş'lar gezdireyim.Tam bir salon adamıyım aslında Ama sizin salonlarda doksansekizlerde aktepelisesinde koluna faça atan adam yoktur.Yoksa ben de bilirim Kant'la Hegel'i tokuşturmasını.Ah güzelim nolur bana ümit ver, seveceksen başkasını.Bir ümitle kaç rakı bitirdiğimi mi sayayım,bin umutsuzlukla kaç rakı devirdiğimi mi?
Ah sen şimdi bu yazıyı fonda Kamuran Akkor olmadan mı okuyorsun? Ah bu yazıya çok ayıp ediyorsun sayın bayan.Ah çok canım yanıyor,bu hayat biter mi anambabam. Bitsin,yenileri başlasın.Sadece bir hayatla anlamıyor insan.Çok manalı aslında "rehenkarlosyon" falan.
Bugün sanki herşeyi ömrübillah bırakmışım gibi,bugün sanki bi daha tutunacak dal bulamam gibi.İnanıp da, güvenmediğim Allah'a canınsağolsun der gibi.Geçti bi hayat, Çoktan bitsin derdik, yeniden başlayacağına güvenebilseydik.Ne bitiyor ne de yeniden başlıyorsa amenna hep böyle gitsin.Gide gide bitsin.amin.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP