20130604

Eylemce

-Eylemdeyim o yüzden kendimle uğraşamadığımdan çok yazı yazamıyorum.

-Eylem çok eğlenceli  rakı,sigara,kola,oje ve tinerden sonra yeni bağımlılığım biber gazı.

-Uzun uzadıya anlatacak bişey yok zaten kafası basan herkes herşeyi anlamış durumda.

-Herkese hayırlı eylemler.

3 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 04 Haziran, 2013 22:30  

-tütünü ektim, yakında çıkar..
-imbiği sipariş ettim, yakında gelir,
-oje sürülmek üzere..
-ev boyanıyor..
-biber gazı..formülde bi iki eksik var..yakındır..
-bi kola kaldı..onu da bakkal satıyor.. henüz yasaklanmadı..
eylem de eğlence de sonsuz..topla tası tarağı:))
U(YKSZ)

Godsyndrome 05 Haziran, 2013 01:38  

uyksz:kafa kıyak tabi yine :)

Neslihan 08 Haziran, 2013 00:43  

ya benim icinde gazi yiyin ben yiyemiyorum icimde kaldi :) istemedigimden degil coook uzakta oldugumdan.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP