20130526

mayıs

Çok özledim seni.
Beni kötü insan belleme nolur.
Biliyorum ne benim özlemem işe yarar, ne de kendimi iyi biri sanmam.
Kavuşamayacak kötü biriyim ben.
İşte hepsi o kadar.
Rakının yanında sadece elma var.Cilde iyi geliyormuş.Cildim iyi, kafam da iyi oluyor her gece. Ben iyi değilim gerçi ama; bu yaştan sonra iyilik güzellik bekleyemem.
Ben kendimin herşeyiydim.Ağladığında kendi saçını sıvazlayan çocuk.Lakin, ben bile sıkıldım kendimden. Başıma gelen herşeye "ölmedim kiii" saflığıyla yaklaştım bugüne kadar.
Herşeyi kendim için kendi başıma yapmak zorunda kaldım ama bu öyle bişey değil.
Artık beni,ben bile kurtaramam gibi geliyor.
Bu da öyle bişey ki bundan sonra ne olursa olsun farketmeyecek ikigözüm.
Artık hafızam iyi değil.İlerde hatırlayalım diye buraya yazıyorum.
Sene ikibinonüç,mayıs değil şahanem, ben bittim.

Serhat
mayısyirmialtı
cehennemindibi.

18 kişi karşıladı;:

Unut!-mak 27 Mayıs, 2013 01:46  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mia Wallace 27 Mayıs, 2013 01:47  

yine çok güzel bir yazı.

rakının yanındaki elma ayrıntısı ve elmanın cilde iyi gelmesi hüzünlü bir gülüş yarattı.

Adsız 27 Mayıs, 2013 08:49  

Sen nekadar kendini kötü tanıtırsan tanıt o da gerçekten seviyorsa inanmıyordur bu kadar kötü olabileceğine.
Arada aşılması zor ve imkansız engeller olsada sevgine sahip çık,onu esirgeme yetrki ayrıca dilek tutmanada gerek yok o da seviyordur seni.
Mesela benim sevdiğim adamda tıpkı senin gibi yapıyor kendini kötü tanıtmak için elinden gelen zulmü deniyor ve ben asla inanmıyorum bu kadar kötü olacağına,benim sevgilim böyle kötü olamaz çünki.
Geçmişte yaşadıklarına takılmıyorum,benimleyken araya girenleri kabullenmiyorum hepsi bu.
Aynı duygularla çarpan yürekler asla vazgeçmezler.
O herşeyi hissediyordur,o da özlüyordur,sahip çık sevgine godsy eminim karşılıksız kalmıyacaktır.

PoLLy 27 Mayıs, 2013 12:33  

mayıs sıkıntısı bu..
filmi bile var..
üzülme, ne kaldı şunun şurasında godsy..
bitecek!

Godsyndrome 27 Mayıs, 2013 12:43  

unutmak:bazen yazılarımı okumadığını düşündürtüyorsun bana.

mia:eyvallah müdürüm rakının yanında herşey insana iyi geliyor da olabilir.

sude:teşekkürler.

polly:şenolahaziranşenola gelecekmiş gibi konuşuyosun benim için tüm aylar aynı.

PoLLy 27 Mayıs, 2013 14:49  

öyle deme!
gün gelecek, o tazminat şeysinin süresi dolacak!
işte o gün, güzel günler göreceğiz çocuklar!

Adsız 27 Mayıs, 2013 15:54  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Godsyndrome 27 Mayıs, 2013 19:16  

polly:hadi inşallah,

sude saraç:kimi kalbimde taşıyormuşum acaba?

Unut!-mak 27 Mayıs, 2013 19:18  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız 27 Mayıs, 2013 22:16  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Godsyndrome 27 Mayıs, 2013 22:19  

sude:tekrar soruyorum.kimi seviyormuşum?

Adsız 27 Mayıs, 2013 22:24  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız 27 Mayıs, 2013 22:24  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Godsyndrome 27 Mayıs, 2013 22:26  

daha net nasıl sorucam? kimi seviyormuşum?

Adsız 27 Mayıs, 2013 22:27  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Godsyndrome 27 Mayıs, 2013 22:30  

beni tanımayan birinin böyle üsten konuşmasına ayar oluyorum sen beni tanıyor musun ki kimi sevdiğim hakkında yorum yapıyorsun. bi defalık ben de boşveriyorum bi daha yorum yazma.

Adsız 27 Mayıs, 2013 22:32  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Godsyndrome 27 Mayıs, 2013 22:33  

yanıldığını anlaman da iyi bişey.3 defa bloga yorum yazdın diye gel hayatım hakkında ahkam kes oh ne güzel.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP