20130523

biterken

Kimsenin beni nasıl gördüğüyle ilgilenmedim desem yalan olur Kemalettin.
İstedim, ama tam tersini istedim.
Şefkat gösterdiğim biri beni gaddar olarak görsün istedim farz-ı misal.Kendini koruma içgüdüsüydü belki.Bilmiyorum.
Sadece kıymeti olanlara olduğum gibi gözükmeliydim.Dünya koca bir manzara milyon tane penceresi var, kapısı yok.Hasbelkader birileriyle aynı pencereden seyireylemişsek dünyayı.
Beni olduğum adam olarak görsünler.
Bazen göremediler,kırıldım.Bazen de gösteremedim.Ve beni dünyada daha fazla huzursuz eden bir şey olmadı.
Kariyer isteyecek yaşı geçtim.Evlilik/çol-çocuk kapatılmış defter.Çoğu zaman senin şu an sorduğun soruyu ben de sordum kendime.Niye yaşıyorum?
Yaşamasa da olurmuş denilecek milyonlarca adamdan biriyim.Hakikati ben de bilmiyorum.Tanrının şımarıklığıyımdır belki ben/bengibiler.Bilmiyorum...
Tanrının şahitliğinin bile beş para etmediği bir durum olduğunun bilincinde olarak söylüyorum.
Tanrı şahit denedim.Öyle bir denedim ki böyle bir çaresizlik görülmemiştir.Çaresizliğimin çaresizliğiyle denedim.Şimdi siktiredilmiş sokaklarda konuşlanmış,unutulmuş evlerde; anasona bulanmadan güzel gelmiyorsa hiçbir şarkı.Bi zahmet her suçu da bende bulmayınız.Ben zaten sizin yerinize de -işgüzarlık huyumdur- tüm suçları kendimde buluyorum.
Önceleri dua'ydı,sonra faça,edebiyat oldu bi süre belki,şimdilerde rakı.Bu devran da geçicek biliyorum. Gökten koca bir ağacın üstüne düşmüş gibiyim.Her dalına takılmak istiyorum.Bir gün çakılacağımı bile bile...
Ah, bile bile yapılanlar.Bildim de yaptım.Özür dileyecek değilim.Şimdi biz aynı pencereden bakmıyor muyduk diyen herhangi biri.Bil ki çok bilmenin bedelini ödüyorum ben.
Ben Allah'ı senden çok biliyorum ikigözüm.Ben (nerde dediğim) şansımla otuzyıldır birlikte yaşıyorum. Ben gücüne giderek yaşamanın ne olduğunu her sabah ciğerlerimde taşıyorum.
Bize kalır koca bir sessizlik,işte hepsi bu.Gitme diyemem,kal diyemem, sesimi çalmışlar şikayet edemem. Varsın sen de korktu de, sarhoş de,korkma değmez de... Göremediğin de benim suçumdur.
Neylerse güzel eyliyormuş mevla, masallarda.Acemi bir masaldı bizimkisi.Anlatamadık,bitti.

3 kişi karşıladı;:

Adsız 23 Mayıs, 2013 09:25  

Kimi insan küçücük bir pencereden bakar tüm güzellikleri görmeyi başarır,baktığı pencere küçük ama temizdir.Kimi insan da kocaman pencereden bakmaya çalışır baktığı pencere kirli ve pistir güzelliklerin farkına varamaz herşeyi kirli görür,hayatına ve hayatlara mal olur.

Mia Wallace 23 Mayıs, 2013 12:16  

vay beç çok güzel yazı olmuş cidden. okurken bir sürü şey aklımdan geçti duygular barındırdı gitti..

Unut!-mak 25 Mayıs, 2013 01:07  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP