20130516

Biraz da insanın kaderinde olacak azizim.
Bir insan evladı da kendiliğinden istemez ki her gece kafayı bulsun.İçtiği sigara burdan Adalar'a yol olsun.
Ölüde de hata var,öldükten sonra niye kendine kalp masajı yapmamış  diyorlar azizim.
Yok artık ebenin çeyizi dediğini biliyorum Kemalettinim.
Bugün ben de öyle dedim.Hazır kandilmiş.Kaldırdım kafamı göğe;
Yok artık ebenin çeyizi dedim.Dedim de kime dedim?
Sözlerimin hiçbir değeri olmasından muzdaripim.
Elbet yine yaz gelir Kemalettinim.Hünkar beğendi titizliğinde yaparız Çoban salatasını.
Lakin,
İçimde,içimin bir yerlerinde işte,beklemekten istifa ettim. Tekke de onların olsun, çorba da.Artık hiçbirşeylere talip değilim.
Buysa bize biçtiğiniz.Biçtiğiniz gibi kesin efendim.Ah diyenin ah'ı ahirette bile sorulamasın.Ne diyeyim ki; özür dilerim.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP