20130514

Dünya çok boktan lan Kemalettin, ve buralar gözünün alabildiğine benim.
Lakin, benim olan buralara yazamıyorum Kemalettinim.Kendim olan puşta söyleyemiyorum. Bi keresinde bi öyküde geçiyordu adam kıza aşıktı,söyleyemiyordu.Söyle diyordu arkadaşı söyle ne var?
Adam da diyordu ki "herkesin gönlünde bi aslan yatar"Ben o aslan değilim.
Sürüden atılan köpeklere selam olsun Kemalettin.
Şahsen ben de isterdim ki konumuz aşk olsun.Derdi aşk olanlara aşkolsun Kemalettinim.Ben sana şimdi ölülerden bahsetsem.Ölecek olanlardan falan.Ne gerek var?
Zaten yaşıyamıyorken, kim napsın ölecek olanları.
Şahsen ben bıktım, ölecek olanlardan.
Şahsen bizzat ben kendim her gece allahlakonuşmakiçin içer oldum.
Lakin,ben kiminle konuşmak istesem konuşamıyorum ki Kemalettin.

2 kişi karşıladı;:

Unut!-mak 28 Mayıs, 2013 21:02  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown 31 Mayıs, 2013 02:23  

Mehaba GS ,nedendir bilmiyorum kemallettinin bir kedi oldugunu dusunuyorum,degilse de onemli degil.Yazilarini feyste falan sunuyorum (nikinle birlikte) haberin olsun kal saglicakla

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP