20130424

Dün bayramdı Kemalettin.İnsanoğlunun hala bayram yapması komik aslında.Kime bayramdı bilmiyorum. Bilmediğim her durumda gidip ben içeyim dediğim için yine öyle dedim.(Evde birinin olmaması kendi kendime konuştuğum anlamına gelmez) Dolaptaki rakı yetmeyecek gibi geldi.Bana hep öyle gelir zaten.Bir saattir fırında olan yemek pişmemiş gibi gelir,elini tuttuğum kız aslında beni sevmiyormuş gibi gelir.Rakı da işte yetmeyecek gibi gelir.Rakı almaya gittim.Dükkana girmemle adamın yetmişliğe uzanması bir oldu. Görüyorsun işte iki kere girmeye gör dükkana artık sen yetmişlik alan adamsın.Mesela kızın birine üçyüzaltmışbeşgün seni seviyorum de ertesi gün demediğinde sen beni sevmiyorsun der.Tekelci zihniyetinde kız bulmak zor.Neyse geldim eve içiyorum.Neşet söylüyor,ben içiyorum.Orhan söylüyor ben içiyorum,Zeki Müren'den girdim, Behiye Aksoy, Abdullah Yüce, Kamuran Akkor, Müzeyyen Senar'dan çıktım.Hala içiyorum.Sonra tuttum eski sevgililerimi aradım.Sevgilim olduğunu sandığım eskileri aradım.Niye yaptın dersen.Her akşam içmek, eskileri anmak falan... Hoşuma gidiyor.İçtiğimde kendimi insan gibi hissediyorum Kemalettin. Eski sevgiliyi aramak hata olduğu için aradım.Çünkü ayıkken hata yapamam.Çünkü ayıkken insan değilim ben, başka bişeyim.Sarhoşken hayallerden bahsetmek güzel çünkü ayık kafamın hayalleri yok.Ayıkken çok acımasızım Kemalettin,kendi yasımı tutmaktan çok yorgunum.Hani ölü gömülmemişken ağlayamazsın,tutarsın kendini.Bir mezara girse şu kalabalık bi dağılsa şu mezarın başında doya doya bir ağlasam diye içinden geçirirsin ya.Ben de öyleyim.Sarhoşlukla defnediyorum kendimi.Herşeyi çok biliyorum gündüzleri.O kadar çok biliyorum ki bilmediğim birşey çıkarsa diye ödüm kopuyor.Dağılıp giderim o katılıkla.O yüzden ille dağıtacaksa biri beni, o da ben olayım istiyorum. İnsana kendinden başka bişey kalmıyor Kemalettin. Bazen başkalarına gözüm takılıyor, nasıl başarıyorlar bilmiyorum. Benim sevme şeklimde,yaşama şeklimde bir bozukluk vardır belki bilmiyorum. Dün o kadar çok içtim ki kendimi kaybettim.Kendimi kaybetmek istedim.Başkaları beni kaybettiklerini bilsin istedim.Öyle bir kayboluş ki ne ben bulabilirim artık kendimi ne de onlar.Ne büyük rahatlık.Kaybedecek bişey kalmadı. Yıkılacak, kurulacak ,sakınacak hiçbirşey kalmadı. Hani hep tanrı olmak istiyordum ya Kemalettin.İnsan halim yetmiyordu insanlara.Olamadım yaklaşamadım esasında insan bile kalamadım lakin bi dalda olsa da geçtim tanrıyı.Yalnızlıkta.Bugün tanrıyı geçmemizin şerefine içelim Kemalettin.Mağlubiyet tadında galibiyetlere içelim.Bundan sonra hep mi böyle dersen.Bundan sonra hep böyle Kemalettin.Hep böyle.

5 kişi karşıladı;:

Mia Wallace 24 Nisan, 2013 20:04  

yazılarını özlemişim kemalettin.

Adsız 24 Nisan, 2013 21:19  


Biliyormusun?Bazı şiirlerime ilham oluyor yazıların.Bazen bu hale düşürenlere kızarak bazen de duygulanarak yazıyorum.

MeRiÇ 25 Nisan, 2013 00:34  

kemalettine de bir yetmişlik açılır

PoLLy 25 Nisan, 2013 00:59  

hala mağlup olabilecek mücadeleler olmasına içelim godsy.. mücadele varsa, yaşıyoruz demektir.. hala yaşıyor olmayı "iyi" biliyorsan keyifle iç.. "kötü" biliyorsan da dibini gördükten sonra fırlat at kadehi!

Godsyndrome 28 Nisan, 2013 21:02  

Mia:Kemalettin yazıyor sanki biraz da beni özleyin.

cansu:şiirlerine daha güzel konular seçmelisin.

Meriç:bir yetmişlik yetmez ona.

polly:her türlü iç diyosun, mantıklı :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP