20130214

Siz dedi,
-ki ben o ara baya içli dışlı olmuşum onunla anasının sevgililer gününü kutluyorum dudaklarımın arasından.
Devlet kurumu değil misiniz dedi.Vatandaşa yardımcı olmak sizin göreviniz dedi.
Diyanette gönüllü çalışıyorum ben, hacıların tansiyonunu ölçüyorum çünkü.
Yapmıyorum lan git nere şikayet edersen et dedim.
Gitmiş müdüre şikayet etmiş beni.Vizyon yok ki türk halkında.Genel müdürlüğümden gir,savcılıktan çık. Müdür ne la?
O hışımla eve gittim tabi.Dolapta rakı yok.Bu gibi durumlarda ilk 5 dakika içinde rakıya ulaşamazsanız hiç bir manası yok çünkü.Ayık bi kafa lazım bana biliyorum,ama ayık bir kafanın ağırlığını taşıyacak kadar güç kalmadı bende.Bazen neden diye soruyorum.Kafanızdaki en iyi senaryonun bile iyi olmadığını bilmek kötü.
Bile bile yaptın deme Kemalettin.
Göze alarak yaptık lakin,ölümü göze alan adamlar ölümü göze alabiliyor diye ölüyorsa; o dünyada pek de ayık kalınmıyor Kemalettin.

1 kişi karşıladı;:

murdum-erigi 18 Şubat, 2013 10:29  

Kamuda da özelde de aynı durum. Kamudaysan devlette çalışıyorsun devlet millet için, o zaman sen de benim içinsin. Özel de çalışsan kaymeleri boşuna mı saydık eline, eşşek gibi yapacaksın.
Herkes kendi mecburiyetlerine içerlediği için mi birilerini mecbur bırakmaya çalışıyor?

Sevgililer günü dediğin nedir ki hem, pff :/

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP