20120826

Bitta


Merhaba Kemalettin,
Bu aralar fazla görüşemiyoruz.Nihayetinde sen artık bir babasın.Ve ben cesaretine bir kez daha hayran olmuş durumdayım.Ne çok planın vardır şimdi senin.Bense tam da bugün,saat altıyı kırküç geçe marketten aldığım 30 ağustos'ta bozulacağı beyan olmuş bir bazlamayı dişlerken, karar verdim artık plan yapmamaya. Bu kararımdan döneceğimi de sanmıyorum biliyorsun en kati kararlarımı çok alakasız zamanlarda ortada hiçbir neden yokken alıyorum.Bu hayatı çok bişey sandım ben Kemalettin.Sandım ki çok seveceğiz,çok sevileceğiz,çok çalışacağız, ardımızda bişeyler bırakacağız.Benim gördüğüm şu ki, olması gerekenler olması gerektiği yere bir şekilde geliyor zaten.Tamam şüphesiz ki adamların emekleri var ama olmasa bile; Yani mesela Fazıl Say müzik alanında deha onun bu dünyaya gelip komi olabileceği hiç aklından geçer mi? Kafka yazar olmak zorundaydı bence bu dünyadan bir Kafka geçmeliydi, öyle de oldu. 
Olacak olan zaten oluyor.Biz sıradan insanların dünyaya bırakabileceği tek şey çocuk.Gıcıklık değil mi ben onu da bırakmıycam anasını satiyim.Umudum yoktu zaten ama Matematiğe olan hürmetimden dolayı her hakkımı saklı tuttuğum ihtimal hesaplarından da vazgeçiyorum artık.İhtimallerimi de satıyorum lan Kemalettin. Ankaraya bidahaki gidişimde altımilyarlık televizyon alıcam kendime piranhalar üstüme doğru geliyor gibi olsun, ne işe yarıycaksa.Gidip digitürke de abone olucam bira içip takımımın maçlarını izler, bülent korkmaz niye oynamıyor diye yorumlar yaparım.Okuduklarım arasında ekonomi de olduğundan kendime ek kaynak yaratıcam.Birikimli emeklilik sevdamdan da vazgeçicem.Taş çatlasa kırk yıl sonra toprağın altındayım. Neyin emekliliği aq.Yazarın biri ne güzel demişti di mi lan Kemalettin.Bi mana arıyorduk yoktu belki, belki biz bulamadık diye.Acemi satranç oyuncusu misali mat olduğumu bilmeden şah çekiyorum Kemalettin. Sağlıcakla...

9 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 27 Ağustos, 2012 00:06  

bulamamış değiliz, mana yok.
U(YKSZ)

kirpinin_ikilemi 27 Ağustos, 2012 00:44  

yazdıklarını okumayı seviyorum..pek yorum yazan,yorum yazmayı beceren biri değilimdir,o yüzden pekçok defa yorum yazmaktan vazgeçip yazdıklarını okudum sadece..sanırım insanlarla olan iletişim beceriksizliğim sanal ortamda bile kendini gösteriyor..

ilk kısmı biraz uzattım sanki..

hâlâ bazı durumlar için karar alabiliyorsun ya bu da güzel şey.her şey anlamlarından arındığı zaman ,karar alma yetisini bile red edesi geliyor insanın..

sıradan olmanın farkına varmak da kötü hissettiriyor,yaşıyorsun ama yapabileceğin hiçbir özel şey yok,yapabileceklerin sıradan,anlamsız şeylerle sınırlı..ben de özel olmak isterdim.olmadığımı fark etmek acıtıcı biraz.

neyse böyle işte..

Kaan 27 Ağustos, 2012 01:26  

eline sağlık hocaaam

murdum-erigi 27 Ağustos, 2012 09:44  

Sanırım senden beklenenle senin beklediğin arasında böyle uçurum olunca kopuyor her şey. İkisini birden götürmeye çalışmak çok zor, sonunda göründüğün gibi olmayı seçmek daha kolay gibi, ama değil gibi de. Evet hep çok yararlı, bol sonuçlu yorumlar yapıyorum. Mana varsa da biz anlamadık belki :/

G.o.D 27 Ağustos, 2012 12:02  

Kararlarını uygulayıp uygulamayacağın konusunda bir yorum değil bu ama bu söylediklerini yapsan da çok şey değişmeyecek senin için. Düz bir insan değilsin olabileceğini de sanmıyorum.

Ateş Böceği 27 Ağustos, 2012 12:38  

Mahmut can:)

irennem 27 Ağustos, 2012 14:23  

'mat olduğumu bilmeden şah çekiyorum..' güzel bir tasvir.

Godsyndrome 27 Ağustos, 2012 21:10  

uykusuz:olsa bulur muyduk?

therru:yorumun iyisi kötüsü mü olur içinden gelirse yazarsın müdür.

oktay:eyvallah müdür.

mürdümeriği:hiyu'lara gittin sen de bulamadıysan yani...

god:bana da öyle geliyor maalesef.

burcu: başkalarının imtiyazı o.

irennem:bi de yaşayana sor.

eon 14 Nisan, 2013 23:34  

hacı kemalettin ne ara evlendi gerçi kemalettini daha tam tanıyamadım biraz agırdan gidiyorum bu aralar neyse eline sağlık

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP