20120603

Doğmamış Bebeğin, Doğmamış Dayısına Yazmamış Olduğu Mektubu

-Ben küçükken eve çok misafir gelirdi Kemalettin.Ne zaman misafir gelse yer yatağı kurulurdu.Ne zaman yer yatağı kurulsa, saçlarımı ıslatıp superman kakülü yapardım ben, sandığın üstüne sıra sıra dizilmiş yatakların üstüne tırmanıp kendimi  yer yatağının üstüne bırakırdım.Yere düştüğüm an hatırlardım superman olmadığımı ama kendimi yorganların üstünden aşağı bırakırken, ayağımın yorgandan ayrıldığı o bir saniyelik an, ben kesinlikle superman'dim.

-Etlik Eğitim ve Araştırma Hastanesinde sıramı beklerken bunları düşünüyordum.Sonra sıram geldi. Ne kazanırsa kazansın az kazandığını düşünen, hangi rahatsızlıkta hangi tahlilin istenip; hangi tahlil sonucuna göre hangi ilacın verileceğini ezberlediği için kibrinden geçilmeyen biriyle karşılaşmaktan korkarak girdim içeri. Rahatsızlığımın bana zarar vermediğini ama nüksederse ameliyat olmam gerektiğini söyledi.Tekrarlayacağını da ameliyat falan olmayacağımı da biliyordum gerçi.Ama cümle güzeldi.Bana zararı olmayan ama tekrar ederse alınması gereken bişey.Aşk gibi.
-Sonra başka bi dert gereği başka bir doktora göründüm.İşi zordu zira tüm tahlil sonuçlarım normaldi.O da strestendir diyerek her doktor gibi topu taca gönderdi.Ama antidepresan yazmadı.Ne de olsa stres hepimizde olan bişeydi.

-Ben çizgi roman gerçek olsaydı diye düşündüm Kemalettin.Superman'lik kolay da Clark Kent kafayı yerdi.

*Başlıktan dolayı yazımı gözleri dolarak okuma tıynetinde bulunan insanlar olduysa bi daha buralara uğramasın Kemalettin.

2 kişi karşıladı;:

murdum-erigi 07 Haziran, 2012 09:02  

ah o yer yatağı... Biz de kardeşlerimle takla atma maratonuna girerdik, 3 kişi tabi, zamanla yarışa dönerdi. Bir takla bir takladır. Takla at, kalk, sıraya gir. Takla at, kalk, sıraya gir. Tamamen aklımdan çıkmış bir anı, ama pek makbule geçti. İlahi çocuk.

bi dost 22 Haziran, 2012 23:53  

bi başlıktan gözlerinin dolması imkansız bir insan olduğum için Allah'a şükrettim sonunda. bi daha buralara uğramamak koyardı kemalettin.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP