20120507

Salamurası Yapılmış Uskumru Akvaryumu

Geçenlerde biri öldü, yaşlı da değildi.Herkes gibi, hiç ölmeyecekmişcesine yaşıyordu.İşten eve dönüyormuş, marketten limon almış, saat altıbuçuğu biraz geçiyormuş.Ölmüş.Sonra annem patates soyarken elini kesmiş, sadece patates der geçersin ama bıçağın olayı ciddiye alışına bakar mısın! Bıçak bana hemşehrim Cemal'i hatırlattı. Çok zekiymiş Cemal, eczacılıkta okuyormuş.Hocası sınıfta kaldın diye şaka yapmış Cemal de kafayı yemiş, deli olmasına rağmen erkekte düşük bel modasını 20 sene önceden başlatmıştır üstelik, bak bunu kimse bilmez.Neyse işte delirmiş Cemal,şimdi çöp topluyor durmadan.Cemal'in eczacılığa verdiği öneme bakar mısın! Herşey bu kadar gerçekken, bana umuttan,hayallerden bahsetme.

Bernard Shaw'a biri neden diye sorduğunda o neden olmasın diye cevaplarmış.En azından kendisinin beyanı bu. Sen, neden olmasın diye soran adamsın.Bense sana olmamasını yüz ayrı ihtimalde anlatabilecek adam.Sen kapıyı çeker gidersin.Ben üç kez kilitliyorum.Sen nasılolsa diye kestirme yola kırarsın cümlenin orta yerinde.Ben nolurnolumaz'larla bağlayıp başka cümleler kurarım.Sen sanıyorsun ki asla ben olamazsın,sana göre sen, bana fersah fersah uzaktasın.Aramızdaki mesafe karşına çıkacak bir "gerçek"e bakar.Bi bakmışsın tek bir "gerçek" sonra, yanımdasın.

6 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 07 Mayıs, 2012 22:49  

Godsy'm be, bazen de bi "hayal" le kısalıyo o mesafe..Ne'tçen gali kimine bi gerçek, kimine bi hayal yetiyo demek ki.
U(YKSZ)

Mia Wallace 07 Mayıs, 2012 23:52  

ne güzel yazı bu bakar mısın

brownian 08 Mayıs, 2012 17:51  

Halen kaybetmenin kazanmaktan daha kolay oldugu sularda oldugumuz icin bir "gercek" 'e bakiyor tepetaklak olmak. Ama oyle insanlar var ki onlar kaybetmiyor, gerceklik ancak bir yoldan digerine saptiriyor onlari. Mesela devlet protokolu baydi, bari ticaret yapayim, stresi kaldiramiyorum deniz kasabasina cekilip birseyler yazayim, terfi ettim ama hosuma gitmedi bu sey, baska bir alana geceyim gibi, kisi ne yapsa alicisi hazir. O zaman disariya bagimliligin ya da gercekligin senin uzerindeki turbolasyon etkisi de azaliyor.
O noktaya cikip cikmamaya deger mi, o da kisinin cesareti ve hirsina kalmis.

Godsyndrome 08 Mayıs, 2012 22:08  

uykusuz:biliyorum senin hayal kurmaya düşkünlüğünü ama sen kurduğunun hayal olduğunu biliyosun.

mia:ne güzel yorum bakar mısın!

brownian:senin dediğin insanlar adanmayanlar, deniz kenarı olup olmaması farketmeyenler onlara diyecek bişeyim yok.Ben tek bişeyin peşinde ömür yolu yürümek isteyen takıntılı insanları baz alıyorum.

UYKUSUZ// UYURGEZER 11 Mayıs, 2012 12:42  

godsy biraz gec okudum malum durum..bu aralar boyle kısa yazın tek gözle okuyamıyom.. bide bi kaç sevgili adayı biriktirdim hangisini seçsem kararsız kaldım..bi yardım et.. sana sormadan olmaz biliyosun ki.. favorim hayko cepkin..eger gözüm iyileşmesse yani :D UYRGZR-.-

Godsyndrome 14 Mayıs, 2012 20:10  

uyurgezer:hayatta olmaz, ud çalamayan damat istemem.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP