20120321

Tumblrlrlrl' de yazma kuralları

1-Herkes için anlamsız iki dize.
Örn: Havaalanı bomboş/
       Mevsimlerden hacışakir

2-Fotraf: Kızın memeleri gözüksün yanında da oğlan olsun ama pis sakallı mutlaka.
Altına yine tuhaf bi cümle ekleyin.
Örn:Şefdağli olsa da yeseydik, bursa da çok hızlı büyüyor.

3-Şarkı:Ecnebi olsun,gadın olsun,hareketli olsun mutlaka.

Sonra da vur likethisin gözüne bu ne la!

3 kişi karşıladı;:

Android 22 Mart, 2012 17:39  

ben sevmiyorum tumblr ı

Godsyndrome 22 Mart, 2012 21:22  

Sevgisiz bir ortamda büyümüşsün.

Melody Nelson 24 Mart, 2012 22:00  

Ben şahsen tumblrı seviyorum da kendime seviyorum.Bakıyorum iyi ki godsynin anlattığı gibi denyo bir sayfam yok diyorum.İnsanların arkasından şerefsizce atıp tutuyorum orda oh.( bu arada 2. örnek güldürdü)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP