20120321

Tumblrlrlrl' de yazma kuralları

1-Herkes için anlamsız iki dize.
Örn: Havaalanı bomboş/
       Mevsimlerden hacışakir

2-Fotraf: Kızın memeleri gözüksün yanında da oğlan olsun ama pis sakallı mutlaka.
Altına yine tuhaf bi cümle ekleyin.
Örn:Şefdağli olsa da yeseydik, bursa da çok hızlı büyüyor.

3-Şarkı:Ecnebi olsun,gadın olsun,hareketli olsun mutlaka.

Sonra da vur likethisin gözüne bu ne la!

3 kişi karşıladı;:

Android 22 Mart, 2012 17:39  

ben sevmiyorum tumblr ı

Godsyndrome 22 Mart, 2012 21:22  

Sevgisiz bir ortamda büyümüşsün.

Melody Nelson 24 Mart, 2012 22:00  

Ben şahsen tumblrı seviyorum da kendime seviyorum.Bakıyorum iyi ki godsynin anlattığı gibi denyo bir sayfam yok diyorum.İnsanların arkasından şerefsizce atıp tutuyorum orda oh.( bu arada 2. örnek güldürdü)

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP