20111226

İkibinoniki diye başlık atsam sıradanlığa alkış tutan bakışaçısı tadında

Bizim zamanımızda internet yoktu.Ansiklopedileri kullanarak ödev yapardık.Bendekiler 4.ciltte biterdi.Ev 130 metrekareydi ama bomboştu anasını satayım.Bir set "britanica" olsa adım atılmayacaktı aslında.Ama işte yoktu,ev de haliyle boştu.Benim bir yeşil eşofmanım vardı sonra, yıllarca giydim onu ben.Hatta evdeki herkes ne zaman alındığını unuttu.Ya ben uzamıyordum bi türlü ya da benim yerime o eşofman boy veriyordu.O eşofmandan kurtulduğum gün büyüyecektim.Ama hala meçhuldür ne sebeple büyüdüğüm.Sonra bi de televizyonda hiç ördek vuramadım ben,hep takdir getirdim ulan,inat etti peder.Ördek vuramadan soldu çocukluğum, bi kaç ördek vursam aristotales kim acaba diye sormayacaktım inan.Neyse sonra bi kız gördüm abi, ansikopediler hiç olmasa da olurdu.Tekrar giyerdim o eşofmanı inan onunla o yaşta kalsam da olurdu.Azad ederdim dünyanın tüm ördeklerini,aristonun da ta a.q ayrıca.Böyle tamamlayıcı ev ürünü gibiydi abi kız.Salona koy salon boya sıva istemezdi bi daha,o derece yani.Ben üstelik salona değil gönlüme koymuştum var gerisini sen düşün.Sonra gitti o,bak bu da bana epey bi "koydu"
Sonra her sene bişey isteme huyum çekti gitti benden.Nereye ne koysam olmuyordu.Zaten bazı şeyler hiç olmuyordu.Bazı şeyler hiç olmadığında ,geriye kalan herşey piç oluyordu.
Böyle böyle geçmiş işte o yıllar.Şimdi herhangi bi yıldan,hiçbi isteğim yok abi.Çevremde yaşamakla uzaktan yakından ilgisi olmayan insanlar bile karar almaya başladı.Ve bu çok canımı sıkıyor.Yeni yıl geliyor.Sanki sana geliyor ibne,diyesim geliyor ama susuyorum.Ha ille bi kararımız olacaksa bu sene abdullah yüceye daha ağırlık verelim biraz da efe yaş üzümü deneyelim derim ben.Biraz da bardağın boş tarafını gör ayrıca eski yıl gidiyor, neleri de beraberinde götürüyor.Giden gelmez diye üzüleceğine...Neyse.
Bak ben bişey istemiyorum hacı,valla bak. Bana bişeey getirecek seneden korkarım ben.Ha sana iyi yıllar diliyorum.Ben diledim diye senen iyi geçmez farkındayım ama elimden bişey gelmiyor. Zaten elimden epeydir bişey gelmiyor,çok karaktersiz ellerim var benim.Azcık haysiyeti olsa gırtlağıma yapışırdı ordan biliyorum.Ne diyorduk ha, pek çoklarınıza yeni sene iyi şeylerle gelir umarım, taksitle hayalinizdeki buzdolabını alırsınız falan...

9 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 26 Aralık, 2011 22:06  

Efe yaş üzüm, ha!
(görüş açım da bu kadar işte napçan?)
U(YKSZ)

MeRiÇ 27 Aralık, 2011 02:07  

ne güsel yeni yıl yazısıdır bu yahu=)
sahi ya herkeste bir karar alma merasimidir gidiyor, devletin bütçe planlamasını geçti hayali rakamlar...
ben yeni yılda hayatın taksit taksit götürdüklerini peşin geri vermesini diliorum godsyy.. ha birde sana dünyanın bütün ördeklerini azad ettirecek tamamlayıcı ev ürünü getirsin efe yaş üzümlüsünden olsun ;)

Unknown 27 Aralık, 2011 03:00  

onu iyi dedin onu :D

hayır bi de her yıl insanlar yepisyeni bir insan olacam diye giriyor... çok tırt bir yıl daha yaşayıp çıkıyor...

her ne kadar tanımasam da seni güzel yazı olmuş, umarın yeni yılın daha rahat geçer.

_zAhİr_ 27 Aralık, 2011 21:37  

efeyi onaylıyorum, haftaiçi ideal.

Godsyndrome 28 Aralık, 2011 12:32  

Uykusuz:Olmaz,senle yeni'yle başladık öyle gidicez, senelerce değişmeyecek ritüel haline getiricez.

Meriç:Teşekkür ederim,bilmuakabele :)

Gökcem:İnşallah müdür, sanmıyorum ama. Sana da iyi yıllar dilerim.

Zahir:sen ne zamandan beridir içer oldun?

UYKUSUZ// UYURGEZER 28 Aralık, 2011 13:32  

efe yaşlıysa istemem , otursun üzüm yesin o.. bana genç bi efe bulun :DD UYGZR-.-

not:benm görüş açım ve algılamam da böyle..naapcan.. :D

hjhlp 28 Aralık, 2011 16:18  

mük-kemmel bir yazı olmuş. yalnız buzdolabının taksidi yeni bitti, artık seneye hayalimdeki 3d'li, 106 ekranlı bir televizyon almak. 2013'e de 3d gözlüklerin taksidine girdim mi tamamdır.

Godsyndrome 28 Aralık, 2011 19:47  

uyurgezer:yok sonra uykusuzla kapışmayın :D

muhaber:güle güle kullan.

UYKUSUZ// UYURGEZER 28 Aralık, 2011 20:45  

He ya Godsy'm. Telaşlandım. Ben bile bazı yeniliklere karşıyım.:)
U(YKSZ)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP