20110917

Senin Baban Bir Melek Yavrum

Godsy:Bizim çocuk noldu ya!
Dünyanın en şanslı kadını:Hangi çocuk?Hıı olmadı o,
Godsy:Valla mı?
Dünyanın en şanslı kadını:Valla ya.
Godsy:Amorti de mi yok?
Dünyanın en şanslı kadını:O da yok.
Godsy:Heaa :/

Sevgili oğluşum ,
bu sefer de tanışmadık iyi ki! Aslında ben de istiyorum; seni kucağıma, alayım marketteki kasiyere seni gösterip, annesi bunu doğururken öldü ya la diye yalanlar atayım...
Ancak dünya hala çok zalim bi yer mesela sevdiğin kız seni sevmiyor olabiliyor,okul diye bişey o bitince askerlik diye bişey var o da bitince iş var üstelik bunların hepsinde de sabah erken kalkıyorsun.O yüzden şimdilik dur durduğun yerde,
gözlerinden öpüyorum haniymiş de haniymiş.

O bu değil de hafta sonları saat yedi buçukta gözlerim açılıyor ya kör şeytan diyor al bi kızgın şiş mil çek gözlerine...
Ne sıkıcı bi hafta sonu şimdiden.

3 kişi karşıladı;:

Ateş Böceği 17 Eylül, 2011 11:24  

Annesi de bir melektir bence.. Dünyanın en şanslı kadın olunca insan olsa olsa melek olur yani :)Ayrıca minnak Godsy ölmedi kalbimizde yaşıyor.

Godsyndrome 17 Eylül, 2011 18:10  

Ateş Böceği:hea minnak godsy güzelmiş sevdim :D

Android 18 Eylül, 2011 23:52  

haftaiçi o saatte kalkamıyorsundurda kesin sen.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP