20110821

Olur olur... Sen göremen,ben göremem o ayrı

Merhaba sevgili günlük,sana epeylercedir yazmıyorum zira günlük olarak değişen bir durumum yok. Geçen ayların birinde ki o zaman gümbür gümbür gidiyorum 60mg. prozac+2 duble votka redbull+anadolu insanı enjekte olduğundan zihnime tuttum ehliyet kursuna yazıldım.Bilindik dünyanın fizik kuralları içerisinde benim araba kullanmam olası değil zira ben arabada giderken sürekli etrafı seyredip aaa ne güzel ev, aaa ne güzel tabela, aaa ne güzel bacak diye güzellemeler yaptığımdan yola pek bakmam.Araba hastalığım hiçbir zaman olmadı zaten ben kırmızı kırmızı körüklü ego otobüslerine hastaydım hele ki kazımkarabekir üstünden kızılaya gidiyorsa offf dadından yenmez.Neyse bir halt yedik yazıldık kursa -ki bunda belki iki kız görürüm bir platonik aşka başlarım düşüncesi de etkili oldu ama hasbelkader gittiğim derslerin birinde 300 okka gelen 8 teyze görünce bi daha uğramadım kursa.
neyse sınav günü geldi çattı -ki ben sınava da çalışmadım.Daha önce belirttiğim gibi sınava girmesini seviyorum çalışmasını değil, çalışmadan kazandığım sınav çok oldu da çalışarak girmediğim sınav hiç olmadı diyerek kafanı karıştırmak istemiyorum.Çok garipsediğim sorular vardı.Örnek veriyorum;

- Aşağıdaki karşılaşmada hangi araç önce geçer?



Şıkların içinde "bayan olan tabii ki" diye bi seçenek yok.Napıcağımı şaşırdım haliyle "amaaan mühim olan can sağlığı, ikisi birlikte geçmesinler de nolursa olsun hafız" diye düşündüm öyle bi seçenek de yok.Şimdi ben napiyim, salladım böyle soruları.Suni teneffus ve kalp masajı konularındaki engin bilgilerim sayesinde ilkyardımı geçeceğimi düşünüyorum.
Ayrıca insan biraz zekice soru sorar ya;Zekice soru örnekleri de verip bu yazıyı bitiriyorum günlükcüm.

................................
1-Araçlardan hangisi birbirine eşit mesafedeki herhangi bir noktayı daha önce geçer.

2-Bir yarışta X aracı Y aracını geçerse söyle bakalım nolur?


Cevapları vermiyoruz,düşünmenizi istiyoruz.
(Kopya veriyoruz ama 1-hızlı olan 2-mutlu olur)

7 kişi karşıladı;:

Adsız 22 Ağustos, 2011 01:00  

Çok komik bir sınav bu Godsy. Ben olsam sınavı bilerek kazanmam. Arada bir girer eğlenirim :)

P.S: bu tembellike seninde kazanacağın yok ama :)

Godsyndrome 22 Ağustos, 2011 13:18  

balistes:peki sen oldun sonuçta kazanmadın arada bir girip eğlendin mi?

suve 22 Ağustos, 2011 14:04  

:)) süper bi sınavmış ya. Yanlız tırstım yazdıklarından, ben bir acemi şoförüm,etrafı seyredip araba kullancaksan allah karşılaştırmasın diyorum bizi :)

Godsyndrome 22 Ağustos, 2011 18:05  

su ve beyaz: araba almak kullanmak gibi bi niyetim yok müdür merak etme :D

Adsız 22 Ağustos, 2011 23:48  

benim giridiğim sınavda sorular bu kadar eğlenceli değildi, yoksa...mümkün değil bir kaç kez girerdim

murdum-erigi 23 Ağustos, 2011 01:45  

22 Ekimdekine de ben giricem. Çıkmış soruları yazmanı çok takdir ettim, amme hizmeti babında :)

Godsyndrome 24 Ağustos, 2011 13:21  

mürdüm:ben de girerim o sınava zaten :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP