20110607

Sen Benim kim olacağımı biliyor musun?

-Aslında yazının başlığı türk sinemasında rol almış emektar at'ların adı neden hep yadigar oluyor şeklindeydi.Sonra dedim ki belki hepsinde aynı at oynamıştır.. bu yüzden vazgeçtim.

-Ben bugün luck strike içtim.Ecnebi filmlerinde hep görüp imrenirken bugün nihayet ciğerlerimle tanıştı.Sonuç; damak tadıma hiç uygun değilmiş.Ha unutmadan gençler sigara sağlığa zararlıdır denemeyin.Mesala trafik de zararlı sinir ediyor insanı, evlilik de öyle dırdırdır bitmez bi çile. Sigarayı bırak arabayı sat karıyı kaldır at aha da işte musmutlu bi insansın sonucu çıksa da bundan da emin değilim.

-İkinci paragrafta farkettiğiniz üzere bu aralar fazla kararsızım,gözlerim hep seçimdeki kararsızların dağılımını arıyor ama bu seçimde kimse kararsız değil nedense.Allah da bu kadar kararlıyı bildiği gibi yapsın ne diyim.

-4.5 gündür buraya yazı yazmaya kalkıp vazgeçiyorum.Geleneksel üslubumu değiştirip tumblrlrlrlrl kafasında yazabilirim bundan sonra.Bi kadeh alkol fotosu altına da konuyla alakasız bi kelime becayiş mesela.Ha bu arada gençler alkol sağlığa.. neyse ya .

-Aslında üşenmeyip hayatımı satır satır, kalem kalem yazsam yazacak ne çok şey çıkacak ortaya zira yapmam gereken herşeyi bu yaşta yapmam gerekiyormuşçasına meşgulüm. Bi de batıl batıl inançlar başladı bende.Votka ve prozacla uğur yapıyorum kendime.Tutuyor da la, onlar bünyedeyse her iş yolunda gidiyor.

4 kişi karşıladı;:

coni bıravo 07 Haziran, 2011 20:39  

Bugün okuduğum sigara üstüne yazılan ikinci yazı. (ilki Hayat Erkeği'nin).

Ben de başlıyım artık sigaaraya geç bile kaldım.

Cavill 07 Haziran, 2011 21:07  

ünlenmeden ölme godsy, yazık etme kendine. bu arada tavsiye ettiğin toza sor kitabını tan 2 aydır bulmak için uğraşan kitapçım bugün pes etti ve bana şöyle dedi, bence o kitap toz oldu :P böle dandirikten bir yerde yaşamanın dezavantajı dedim, küfür de ettim ama şimdi burada şeyetmiyim :D

Godsyndrome 08 Haziran, 2011 12:44  

coni:sigara zararlı dedik kime dedik?

meyer:ankarada denk gelirsem ben sana gönderirim müdür ;)

mgntwmn 12 Haziran, 2011 12:22  

votka ve prozac? tutuyo mu len cidden?

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP