20110619

Köpek

Neden yazamıyorum sorusu zihnimin bir yerlerinde hep cevaplanması gereken bir soru olarak dururiken; yanıtlarım, hayatım kalmadı ondan sanırım falan şeklinde şeyler oluyordu ama dün gece 2 dolaylarında farkettiğim şu oldu: İlham perim gece geliyor ve o geldiğinde ben çoktan uyumuş oluyorum.Uzun süredir boş-anlamsız-niteliksiz-zaman kaybı olarak nitelendirebileceğim bi yazı yazmanın eksikliğini çektiğimden bugün o konuda çalışmak istiyorum.Konumuz: evet, evet bir konumuz var... husky.
Bugün bu yaratık konusundaki eleştirilerimi yazmak istiyorum.İlk olarak tabii ki yazılışı husky ne kadar zor bir kelime,bir de laboratuar yazarken böylesine zorlanıyorum.Gelelim çevirisine bizde bu ite sibirya kurdu diyorlar vay babam vay.Bu iti sibiryaya atsak acına ölür lan, ne sibiryası ne kurdu allanı seversen.Bir de takık olduğum mavi göz meselesi var.Şimdi bu bir hayvan. E hayvan dediğimiz şey de çiftleşmek için spor arabaya afilli bir mesleğe kaslı bir vicuğda gerek duymayan varlık demek.Güvercin mesela kabarıyor çiftleşeceği zaman aha bu kadar işte.Nefesini tut şöyle bi şişir kendini al sana kuğulupark kavak plazanın damında one night stand.İş bu kadar basitkene senin bir it olarak mavi göze ne ihtiyacın var.Hayır mavi gözün varsa niye köpeksin.Bugün dört dörtlük kızlarımız tay gibi yavrucaklar bile mavi gözün eksikliğini çekerken senin neyine o gözler şerefsiz.Ama mesela kangal öyle mi? Bilinçli bir hayvan kendisi, benim bu dünyadaki amacım koyun gezdirmek yakışıklılık neyime demiş.Karabaşını karagözünü almış gelmiş yavrucak.O zaman biz de onlara lens takıp yeşil gözlü yapalım adını da anadolugurdu koyalım.Tatbikat ismi gibi.Böyle kepazelik olur mu?Sevgili genç kızlarımız ve genç kızlarımızı tavlamaya çalışan damızlık oğlanlarımız.Lütfen bu oyuna gelmeyin elin huskysinden bize hayır gelmez.Bizim yarenimiz bizim dostumuz bizim kıztavlama vasıtamız sivas kangalı olmalı.Lütfen bu ceberrut köpeklerimiz dururken huskynin mavi gözlerine, datlı bakışlarına kanmayın.Zira bunlar hep batının oyunu.
Böyle boşbeleş bi konuyu yazarak ömrümün ondakikasını harcarken şu an bu satırları okuyorsan 3-4 dakkanı da bu boş yazıya harcatmak çok mutlu etti beni.Böyle de sadist yanlarım var.Lütfen hakkını helal et okuyucu.Sağlıcakla...

2 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 20 Haziran, 2011 08:09  

köpeklerin de gözü mavi olsun, damızlık oğlanların da, ne var ki bunda? dünyada belli sayıda mavi göz stoğu var ve bunların bi kısmı huskylere harcandı diye mi üzülüyosun? :DD saol yani bi pazartesi sabahı güldürdün ya beni.. :)) UYRGZR-.-

Godsyndrome 21 Haziran, 2011 21:56  

kıskanç biriyim sanırsam :D

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP