20110615

Kedi

Hemen konuya gireyim.Ben burda bi kediyle tanıştım.Sokak kedisi göğyağ ama çok akıllı, kediden çok polis köpeğine benziyor.Gel-git-otur-kalk-dur ne söylesem anlıyor yani düşünsene müdür ben şimdi yola çıkıp karşıma çıkan ilk insana "gel" diye bağırsam muhtemelen önce mal mal bana bakıp ne diyon türü başını sallar (türk usulü) ama bu kedi sorgusuz sualsiz geliyor.
Aslında bugüne kadar hayvanları uzaktan seven bi yapım vardı ama bu puşt resmen avrupalarda eğitim görmüşçesine bilinçli bi hayvan.Nerdeyse eve alıcam.Ama şimdi bunun aşısı olacak burada veteriner yok yani var da ben sadece inekten koyundan anlarım dedi.Kaldı ki tüy dökmelerini hiç sevmıyorum,çok müsrifçe geliyor bana.Ayrıca kediye bakmak konusunda hiç bi bilgim yok.
Ben buna sokakta bakmaya devam etsem o da ayrı bi üzgünç durum zira bugün süt aldım diye nerdeyse yedi mahalle dalga geçti benle.Buralarda kedileri tekmelek makbul çünkü.
O değil de napsam şimdi ben lan.

7 kişi karşıladı;:

bi dost 15 Haziran, 2011 21:43  

ay kıyamaaaammm hayvansever mi oldun sen :D dalga mı geçtiler senle :D:D

son cümlene cevap veriyim: elalem ne der se de sin sahip çık o kediye. :p

UYKUSUZ// UYURGEZER 16 Haziran, 2011 01:35  

"gel" demekten anlayana anlamlar yükleme Godsy, yüzde 99 u arsız, patavatsız, bencil. Haa, yüzde 1'i dir belki dersen... sen bilin gali. Bi de şu tüy meselesi..biliyondur, tüy umut demektir bazı zamanlarda. tüysüz-umutsuz.. uyku-?????
U(YKSZ)

UYKUSUZ// UYURGEZER 16 Haziran, 2011 10:19  

godsy sen al onu besle onu sev onu bide isim koyalım ona:DD elalem ne der se de sin :D UYRGZR-.-

Godsyndrome 16 Haziran, 2011 12:45  

bi dost:olmak ne demek zaten öyleydim ben hıh :)

uyksz:ilk cümlen aslında hayatta öğrenmem gereken en önemli ders, öğrenemedim gitti.

uyurgezer:sorumluluğu sen almıyorsun tabi, bi kediyi velayetine almak büyük iş müdür.

Süpersonik Çok Bombastik 17 Haziran, 2011 18:16  

oralarda tekmelemek makbul olduğu halde "gel" dediğinde gelmişse o kedi seni seçmiş demektir. bu durumda pikaçu oluyorsun ama olsun o kadar=)
kedi candır=)

ayrıca bi' tahminde bulunmak istiyorum; sanırım senin kedi sarı renk.

Godsyndrome 17 Haziran, 2011 19:54  

süpersonik: 2 haftaya eve alırım zaten hergün daha şirinleşiyor bu arada kedim beyazımsıı

ne ben olabildim ne de başkası 18 Haziran, 2011 13:42  

hahahahah çikoya ispikedim bu durumu hemen. olm ilk iş eve alıyosun kediyi. veteriner işlerini ankaraya götürerek hallediyosun. zaten 2 tane senede bir vurulan bi tanede 3 ayda bir vurulan aşı var. sana tavsiyem ki bu çok önemli www.temizmama.com a girip mama alman sütle, ciğerle olmaz. bu site hem güvenilir hem ucuz hem de adrese teslim. aklına takılan bişi olursa ara sor bebişim, hayra girersin bak cennete gidersin :))))

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP