20110518

Kinayeci .... yok yok devamını yazmıycam

Bu yakınlarda okul var,çarpık eğitim sisteminin sonucu olarak her yerde okul var.Buralarda çocuklar da var.Çarpık nüfus planlamasının sonucu olarak her yerde çocuk var.O çocuklar işte aynı zamanda okula da gidiyorlar dememe gerek yok o kadarını da anlarsın.Ben yine de söylemiş oldum.Çok üzülüyorum o çocuklara ben, oha aq biter mi lan diyorum sonra amaaan gitsin ipneler işleri ne diyerek üzülmekten vazgeçiyorum.
Bu yakındaki okulun zil sesi çok acayip sanki birisi SUYAVUZ yazıp 9911'e göndermiş gibi yavuz bingölün şu gönlümü sana değil dağa daşa verseydim yelloz karı adlı şarkısının polifonik melodisi çalıyor.Çok hüzünlü lan.Okul müdürü, zamanında okuduğu okulun müdürünün kızını sevmiş de alamamış sanki inadına müdür olmuş sonra ama neye yarar.Hay ben böyle hayatın aq zamanında o kızı alsaydı belki şu an okulun zil sesi biz ayrılamayız olacaktı.Hayat böyle rezil bişey işte.
Çok üzüldüğümü görünce bu hayat işlerine, gel seninle hocaya gidelim dediler.Biz adamla iş yapmaya gittik ama adam cinci hocaymış aynı zamanda.Sıkıntısı olanlar falan gelmişler işte. Yaktığı kağıdı çocuğun birinin üstünde dolandırıp "yetmişikimilletten gelen orospu cazu cin sülalesine yan yan yan dedi" Ben sandım ki yan yan yanmam lazım daha yol almam lazım diye devam edicek.Etmedi ama.Sen cin olsan çıkar mısın hoca lan diyecek oldum.Vazgeçtim sonra. Böyle de boşa geçirdiğim günler oldu demeyeceğim zira dolu geçen günüm yok. Allahtan yarın tatil ve ben 4 günlüğüne de olsa büyükadaya gidip kafamı dinleyeceğim,eşsiz manzara karşısında rakı içip zeki müren dinleyeceğim.Yok lan büyükadayı kim kaybetmiş aq.Bu da üzücü bir durum aslında canın büyükada çekiyor gidemiyorsun.Hayat çok hüzünlü lan,allahtan her hüznün sonu illaki komedi oluyor.Gülmekten karnı ağrıyor insanın.

8 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 18 Mayıs, 2011 13:55  

"her hüznün sonu komedi oluyor"
bu teze inancını kaybettirecek antitezler yaşatmasın Allah. Ne diyem. Ben öyle şeyler yaşamaktayım ki bu günlerde hüznün sonu komedi olacak gibi değil..Neyse..
U(YKSZ)

bi dost 18 Mayıs, 2011 14:08  

büyükadaya niye gidemiyon ki? ha rakı içeceksen gitme tabi ama ada yaa.. ada.. neyse ben senn yerine de giderim. hahaha.

Ateş Böceği 18 Mayıs, 2011 16:28  

Büyük adaya 4 gün tatile gideceksin öyle mi ? sus cevap verme sakın bana ben anladım anlayacağımı çok hücünçlendim ki burda ,orada ki çocuklardan daha beter bir hal içerisindeyim Alihanın kafasında bardak kırdığı sahne gibi darma dağın oldum ? O' mu kırmıştı ki bardağı kafasında neyse önemi yok ben yine de çok kötüyüm..Bu kadın neden ağlıyor yaptım tlf müziğimi hem de polofonik... Zira okul çağımı çoktan geçtim..

mgntwmn 19 Mayıs, 2011 10:05  

bu anlatım bozukluğunun hastasıyıss!

Godsyndrome 19 Mayıs, 2011 12:31  

uyksz:Müdür probelemini bilmesem de inan bana her hüznün sonu komedi.

bi dost:rakı içmiyceksen büyük adaya nıye gidiyon la!

ateş:tamam sakin,gitmiyorum bi yere :D

mgntwmn:inanır mısın sevme şeklim de bozuk benim ;)

mgntwmn 19 Mayıs, 2011 18:55  

Ben de diyorum neden! Sevme seklinde bozukluk olmayanlarla iletisrmiyorum ki!

cilekperisi 20 Mayıs, 2011 20:19  

çok gülerek okudum yazıyı, çok çook beğendim. özellikle giriş kısmını ve şurayı "Okul müdürü, zamanında okuduğu okulun müdürünün kızını sevmiş de alamamış sanki inadına müdür olmuş sonra ama neye yarar." ahhahah kendi müdürüm aklıma geldi daha çok güldüm ;)

Godsyndrome 22 Mayıs, 2011 01:09  

başkalarının acılarına gülmemeliyiz çilek hele ki müdürlerimize :D

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP