20110507

Annem annem anneciğiiiim

Bu hafta gelmiyo musun?
-Yok anne haftaya gelicem.
Anneler gününde bile gelmediğine göre kimbilir kimin yanına gidicen.
-Haydaa

Anneler günü denen rezaletin adice bir tuzağına denk gelmiştim okuyucu.Anneler günü her sene mayısın ikinci pazarı kutlanan gereksiz bir zımbırtı ve asıl soru şu hangi pazar?Geçen hafta ayın biri pazara denk gelmiş de o yüzden bu ikinci pazarı oluyormuş.Kardeşim ben bi hafta geçirdim mayıs ayı içerisinde bu nasıl adalet?Her sene 10 mayıs olsun anamızın günü.Niye ille bir değişkene bağlıyoruz.Hep pazara denk gelsin herkes anasının yanına gitsin de sinbo düdüklü tencere hediye etsin diye mi? İlle pazara denk gelecekmiş,lükse bak biz büyük taarruz zaferini bile her sene aynı gün kutlayamıyorken, vücudunun ona zaten bize vermesi için bahşettiği toplamda 550 cc.'yi geçmeyen sütü haram etmekle tehdit ederek bir ömür bize her istediğini yaptırmaya kalkan güruhun hediye alacağı günün seçimindeki özene bak.(zipzincirleme niteleme zamir tamlaması-türkçeye yeni bi soluk)
Sütümü helal etmem?Hangi sütü sen doğduktan sonra senin beslenmen için vicıdımın meydana getirdiği sütü!!Sanki bana rakı sağıp getirmiş sanki bana bir ömür pastorize süt vermiş gibi...
Sen hiç bi ineğin, sütünü helal etmemekle seni tehdit edip senden çift kaşarlı tost istediğini gördün mü?Hadi hassas okuyucularımızın annelere inek mi demek istiyosun şebek modunda çıkışını hesap ederek şöyle diyeyim sen hiç bir tavuğun o yumurta sana zehir zıkkım olsun dediğini duydun mu? Duyamazsın zaten hz.süleyman mısın sen?


Burdan beni okuyan yedi yaşındaki bebelere seslenirdim ama keremcem değilim allahtan.Hiç kimseyi hiç bi güne alıştırmayacaksın arkadaş.Ben bunu evlilik yıldönümüm için yapıcam mesela.Daha ilk sene ne nolmuş bugün, kim ölmüş moduna giricem.Kaldı ki bu ara evlenmem konusunda baskılar artıyor zaten.İşyerindeki herkes evladım ilk fırsatta evlen ve hemen çocuk yap,bizim meslek insanın beynini yer geç kalırsan çocuğun gerizekalı olur mazallah diye korkutuyorlar beni.Ama bikere evlenmek çok korkutucu ben gördüğüm her güzel kızla evlenmek istiyorum.Kağıt üstünde bunun olabilitesi var(hala ben miyim karamsar) ama evlenince nolcak güzel bi kız görcen onunla evlenmek için önce boşanman gerekecek. Bu cümleyi okuduktan sonra aldatırsın nolcak şeklinde yorumda bulunan okuyucularıma da aslında kendilerinin aldatmaya meyilli olduklarını hatırlatmak isterim.(sizi sizden iyi tanıyorum artık) Konuyu her yazıda bi şekilde evliliğe getirmemin sebebi şu; istiyorum ki bi okuyucum da çıksın godsy hadi evlenek desin ama hep bi aldatmaca, hep buraya gelip yazıyı okuyup gitmece böyle yaparsanız yazımı helal etmiycem bundan sonra.

13 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 07 Mayıs, 2011 10:13  

Yalan be! Kanma sakın! Yok, geç kalırsan geri zekalı çocuk mocuk... Erken erken çocuk yapanlarınkileri görüyoz..
Hem noluyo? Ne kaçırdım? Bu dönüşüm niye* Nasıl? Neden?
U(YKSZ)

mgntwmn 07 Mayıs, 2011 12:37  

güldüm ve yine güldüm.

ancak yeterince büyümediğine karar verdim. daha anneyle olan hesaplar kapatılamamış kaldı ki evlenecen falan. sonra kendime kızdım önyargılı olduğum için. herkes de aynı kalıplarda olmak zorunda değil elbet. bak, cidden kızdım. ama yine de ben evlenmem. bunu da bilesin.

Godsyndrome 07 Mayıs, 2011 18:09  

uykusuz:ama hep zor soruyosun müdür.

mgntwmn:bana karşı çok önyargılısın. hayata karşı da öyle,ben evlenmem ne demek daha ben teklif yapmadan bunlar ne iddialı açıklamalar.

bi dost 08 Mayıs, 2011 18:03  

çok komik bi yazıydı ama blog listesine eklenmediğim bir blogdaki bir yazıya (birbirbir) güzel yorum yazmaktan imtina ettiğim için tükürüp kaççam.

PoLLy 09 Mayıs, 2011 08:51  

sen evlen, ben de senin düğününe gelmicem..

Godsyndrome 09 Mayıs, 2011 19:05  

bi dost:ekliycem 2012 ye panik yapma.

polly:valla ne desen haklısın ezogelin :)

mgntwmn 11 Mayıs, 2011 09:21  

Ergen ergen konuşma :p

Godsyndrome 11 Mayıs, 2011 12:36  

tamam magnet "teyze" :D

PoLLy 13 Mayıs, 2011 22:02  

konuşma!!

DaiSy 14 Mayıs, 2011 09:00  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Godsyndrome 15 Mayıs, 2011 18:21  

Daisy:İnanır mısın benim annem de her yazılanı dümdüz okuyan espriden,mizahtan zerre anlamayan; geyiğine tutulmuş bi blogdaki yazıya içerliyen bi kadın olsaydı yoo hayır kalp krizi geçirmezdim ama çok üzülürdüm böyle bir anneye sahip olduğum için.Allahtan annem de bu anlattığım özelliklerden hiçbiri yok. Terbiyesizlik yapmadığım için daha fazlasını yazmaya yetmemesi gibi bi durum olmadı ama sıkıldığımdan cevabıma burda son veriyorum.Allah sağlıklı sıhhatli analı babalı büyütsün ;)

DaiSy 19 Mayıs, 2011 07:08  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Slngzgl 17 Mart, 2012 00:28  

ordaaaaa dev üzülmüş bir adam var gibi

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP