20110119

Deneysel Tarzlar

Sevgili blog bugun sabah 7.20 de kalktım,yüzümü yıkadım,traş oldum, bi sigara yaktım ve işe gittim.12.15 de bir poğaça bir açma yedim ve işime kaldığım yerden devam ettim.17.35'te gidip alışveriş yaptım.Akşam yemeğini tostla geçiştirdikten sonra tv'ye baktım,izleyecek bişey bulamayınca kitap okumaya çalıştım.Ondan da sıkılınca neden aldığımı bilmediğim içinde siyah havuç ve siyah frenk üzümü bulunan abuk sabuk içeceğim ve ankaradan aldığım çakma purolarımı tüttürerek bu saate kadar geldim.İşte benim bir günüm böyle geçti.

Bugün hiç komik değildim,fırlamalık da yapmadım,siyasete bulaşmadım,herhangi bir tespitte bulunmadım.Zira burası blog ya hani, bi kez de böyle yazmak istedim.

13 kişi karşıladı;:

bi dost 19 Ocak, 2011 02:16  

hai bi tek kekle besleniyodun.

Dışavurum 19 Ocak, 2011 08:25  

tost neliydi ? :)

UYKUSUZ// UYURGEZER 19 Ocak, 2011 08:58  

sana ne dicen ama 17.35'deki alışverişte ne aldın allasen, merak ettim. Sigara?:))) iyi beslenmiyorsun, kereviz yap kendine.
U(YKSZ)

UYKUSUZ// UYURGEZER 19 Ocak, 2011 13:54  

biraz yeşillik ye godsy.. :D UYRGZR-.-

Android 19 Ocak, 2011 18:05  

geçen gün gakatasaray ve ilişikleri tarafından aldatılınca kendini monotona mı verdin ajan yoksa?hı?

Godsyndrome 19 Ocak, 2011 20:34  

bi dost:mutsuz mu oldun lan bidost bi tost yedim diye.

dışavurum:karışık.

uyksz:kerevizin yenilmesi de hayatın enterasanlığı be hafız, süt aldım tost ekmeği dardanel ton bu kadar.

uyurgezer:kereviz yeşilse eğer zor :)

android:doğar doğmaz kaptırdım kendimi ben monotonluğa :)

Adsız 19 Ocak, 2011 20:52  

Her seferinde bloğuna bir “kayığım roshina” hikâyesi bulma umuduyla geliyorum.
Buluyor muyum?
Hayır,
Bulamıyorum…
Ama bulduklarımda beni çok mutlu ediyor…
Enteresan…

P.S: Bir gün izin versen, benim bir yazımı misafir olarak yayımlasan… Hatta öyle bir format yapsan ayda kere bir seçtiğin bir okuyucunun yazısını yayılmasan : )

Godsyndrome 19 Ocak, 2011 23:26  

balistes:bunu ben de düşündüm ama sonra yanlış anlaşılır dedim yazı isteyen blog açar yazar sana mı kaldı diye düşündüm vazgeçtim.Ama tabii göndermek isteyen olursa o ayrı sen yaz gönder maile.

Adsız 19 Ocak, 2011 23:40  

Çok sık olursa olmaz ama ayda bir falan olsa çok şık olur bence...Okuyucunun imzası falan...

p.s: izin için teşekkürler.Heyecan yaptım bak şimdi. sen kimbilir nasıl heyecanlanıyorsundur yazarken :) ilk uygun zamanımda yazıp göndereceğim (uygun derken iş yoğunluğu falan değil."Yazmaya" en uygun zaman olduğunda....)

dersaadet 20 Ocak, 2011 09:21  

:)) Yok yok sen yazar olmalısın:))

ferdagokturkince 20 Ocak, 2011 15:14  

sabahın 7 yirmisinde uyanmışsın, daha ne yapcaksın. elinden geleni yapmışsın, büyük kutluyorum. ben yapamıyorum şahsen.

Godsyndrome 20 Ocak, 2011 19:02  

dersaadet:yazıyoruz işte.

çilekperisi:ben de senin mesleği yapamam müdür büyük kutluyorum.

Pembe 21 Ocak, 2011 00:05  

ya ben buraya yorum yapmıştım diye hatırlıyorum neyse hatırladığım kadarıyla bir daha yazayım.. bazen oluyo işte büyük şehirde de yaşasan herşey müsait olsa senin keyfin istemiyor bişi yapmak sen müsaitsen kesin bir terslik oluyor gibi bir şey yazmıştım tam hatırlamıyorum.. bir de İzmir de de yaşasan hergün kordonda bira içemiyorsun hafta içi akşamları yalnız değilsin godsy demiştim ama bunu daha komik söylemiştim şimdi burdan yazınca olmadı :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP