20090714

Madde madde anadolu

*Geçende seme'yle konuşuyoruz.Özlemlerimiz mimiyle ilgili.Benim özlediğim hiç bir şey yok dedim. Seme de insan mısın sen,allahbelanıversin dedi(yok öyle demedi) Neyse işte düşündüm de;Sohbet etmeyi özledim ben ama yüzyüze,geniş zamanlar içeren gerçek bir sohbet.İnsan hiç yapmadığı bir şeyi özler mi?Özlüyormuş demek.
*Blog yazarken başkalarının okuduğunu umursamadan yazan bir blogcu olduğunu düşünmüyorum. Tabi suluköfte tarifi ya da adriana limanın diş minesi hakkında yazıyorsa başka.Ben eğer bu kaygıyı taşımadan yazsaydım.Burası bir günlükmüş gibi,dün yani pazartesi için "anladım" yazardım.
*Rüyamda Nazım Hikmeti görüp şöyle seslenmek isterdim.Tamam da müdür elmanın beni sevmemesi çok dokunuyor adama.
*Niye bana hiçbişey önemli gelmiyor diye bir sorum var.Bilgi edinme hakkı nerden bilgi edineceğimizi de belirtebilseydi keşke.
*Winampta zeki müren mevlana'yı söylüyor,yanımda votkalı kola,bol bol sigara ve bundan sonra gelen kelime "ama".Bu işte bir terslik var.
*Soruyorlar bazen.Bazen kızıyorlar.Küsüyorlar,kınıyorlar.Sonra da kırıyorlar sanırım buna doğal seleksiyon demeliyiz.
*Batman karaşövalye filmindeki sarı çiyan  herşeye yazıtura atarak karar veriyordu ya ifrit oldum o benim karar alma şeklim ulan it diyesim geldi.Dedim hatta.Tavsiye de etmem ayrıca görüyorsunuz işte,bir meçhule döndü benim hayatım.
*Bazen sonucu görmeden de biliyor insan.Sizin için bazen benim için her zaman.Otuzbeşe-sıfır.Ayrıca enigma gibiyim,hay maşallah.
*Yarın beş saat sigara içemeyecek olmak ürkütüyor beni.Uyumak istemiyorum yarın olmasın.
*Yazdıklarım ki sadece bu post değil genel blog vaziyeti giderek sıkıcı olmaya başlıyor.Artarak azalan bir blog benimki.

9 kişi karşıladı;:

Unknown 14 Temmuz, 2009 08:40  

demek ki sen de giderek sıkılıyosun müdür...
şu sohbet işine ben bi çözüm getiricem ama 4 ayı var be abicim...
50ye 0 (50 yi anladın sen :D)

Adsız 14 Temmuz, 2009 10:39  

sıkıntı durumu sadece sende yok, genel bi vaziyet. millet tatilde, bi biz kaldık hala yazan :)

Godsyndrome 14 Temmuz, 2009 11:51  

Seme:İnşallah müdür:D

Rectoa:Haklısın da,-da işte

guguk kuşu 14 Temmuz, 2009 15:02  

giderek azalan azaldıkça yoğunlaşan özünü bulan bi blog diye devam edelim istersen godsicim

bi dost 14 Temmuz, 2009 15:11  

nazım hikmet'e onu söyle, benden de selam söyle.. bana da koyuyo vallaha.

Godsyndrome 14 Temmuz, 2009 15:40  

guguk kuşu:sanmıyorum ama yine de teşekkür ederim:)

Bi dost:bi görebilsem :D

Âheste 14 Temmuz, 2009 15:54  

elem beni terketmiyor, hiç de fasıla vermiyor

diyesim geldi. :)

Godsyndrome 14 Temmuz, 2009 15:57  

aheste:Söyle söyle çekinme:D

ne ben olabildim ne de başkası 14 Temmuz, 2009 20:57  

"*Soruyorlar bazen.Bazen kızıyorlar.Küsüyorlar,kınıyorlar.Sonra da kırıyorlar sanırım buna doğal seleksiyon demeliyiz."

hmmmm.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP