20090713

Amaaan

Habermasın kulakları çın çın çınlasın ki çorbamdan üstüste fareler çıkmakta ve kurduğum her sistem işe bile yaramadan ortadan kalkmakta.Yeniyeni haberler almaktayım, aldıkça dönülmez akşamın ufkuna doğru yol almaktayım.Kendi zihnimden kahkalara atlıyorum her seferinde ve hiçbirinde melekler tutmuş ablası durumları yaşanamamakta.Önceki hayatınızda soytarının tekiymişsiniz bugün ise durum farklı ayrıca beceriksizsiniz mealinde çıkmasa da fallarım yine de bilinsin istiyorum ciddi olamayışlarıma davet edilmeyişimdir tek neden.Rapunzeli sevsem tutar saçlarını keser haspam altmetininde sanatsal olamamış bir fars iken benim hayatım.İbrahim tatlısesten sonra rahmaninovun gelmesi de bu sebepten.Ivan Ivanovic Var mıdır Yok mudur yerine acunla ondan geriye sayışlarım da seçmek değil de vazgeçişimden.Ne güzel diyordu radyodaki şarkı fal tutmuştum emindim elektrikler kesilmese o çıkacaktı.Belki söyleyen sertaptı dilindeki şarkı bir rüyaydı.Yine de şov'du must'tı go'ydu on'du.


İçses:Şarkılardan fal bak lan
Ben:Niye
İçses:Valla sen bilirsin,mal mal oturuyon senin için söyledik.
Ben:İyi be tamam sonraki şarkı şahsıma gelsin,sana değil ama hıh.
Ben:Elektirikler kesildi,mutlu musun.Fal bakıcakmışım al sana fal.Bak öptü tedaş gözlerimden?
İçses:Tamam kızma müdür.

Peder:Kpss ne zaman açıklanıyor?
Ben:Bu ayın sonunda galiba
Peder:Bi adak falan adasaydın ya oğlum.
Ben:Adadım zaten.
Peder:Allah allah sen?,ne adadın ki?
Ben:Üç rus adadım.
Peder:puhh rezil.

4 kişi karşıladı;:

BlahBlah 13 Temmuz, 2009 17:25  

kpss sana bacaaam girsin!

ay beni bile küfrettirir o illet!

Unknown 13 Temmuz, 2009 18:04  

falla bi bok olsa, falcıların ağzı kokarmıydı bee müdür!

Godsyndrome 13 Temmuz, 2009 22:29  

Blahblah:Aynen aynen :D

Seme:Bilmem ki müdür:D

hayalperest.im 20 Ekim, 2009 10:52  

babayla bu konuşma geçti mi cidden? :))

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP