20090718

Büyümemek

Büyümemek seçim değil vazgeçiştir.Bu yüzden bu tür nasihatlar boş işle iştigaldir.Ya büyümesini istediğiniz insan,sizi asla affetmeyecek kadar büyürse.Unutmayın,çocuk kalbi her zaman affetmeye meyillidir.Ya bakmazsa yüzünüze bir daha,alttan almazsa.Ben küçüğüm bi kusurum vardır elbet diye düşünmeyi bırakırsa.Ya da sen zaten büyüksen ve iki büyük fazla gelir diye büyümekten vazgeçmişsem ben.Büyüdükçe seni kırma hakkını kendimde bulursam.Büyük gövdemi senin tattırdığın duyguların dolduramadığını anlarsam?Yine de büyü der misin bana.Korkuyorumdur belki,artık gülemeyecek olmaktan ne o ciddi bir büyük olma hakkım da mı yok-yoksa?Öyle ya büyü diyen sen,karar veren sen.Ona da hüküm koymaya kalkarsın da ya ben artık dinlemezsem?
Aslında kimse büyümenizi istediği için demez bunu.O an işine öyle geliyordur.Tamam deyip öyle davranmaya kalkınca, ilk kendisi özler eski halinizi.Peter Pan'a büyü demeyi seçtiyseniz bırakın da Dorian Gray olsun.Ötesi herkesi üzer.

Not:Na bu yazı ebeveyin gazıyla yazılmamıştır.

11 kişi karşıladı;:

DORİS 19 Temmuz, 2009 00:24  

çocuk kalbi her zaman affetmeye meyillidir
benim kalbim öyle bir kırıldı ki bir zaman, çocuğu falan kalmadı:)
büyü yeter ki de kalbin kırılmasın, kabugunu atsın:))

Godsyndrome 19 Temmuz, 2009 01:35  

Doris:Büyürüz yıa,aceleya gerek yok :d

bi dost 19 Temmuz, 2009 02:29  

bu yazıyı, abime kapak olması için okutmak isterdim. büyü de büyü diye beynimi ayıp bişey yapıyo bazen, uyuz.. off yine çok güzel ama.

Godsyndrome 19 Temmuz, 2009 02:34  

Bi dost:Bana da en çok kardeşim söyler,büyü biraz diye :D

bi dost 19 Temmuz, 2009 02:37  

seninki daha acıymış be hacım :P

guguk kuşu 19 Temmuz, 2009 11:08  

buaralar sürekli düşündüğüm şeyi irdelemişsin godsicim. etrafıma göre galiba hep daha küçük kalıyorum. bu benim tercihim mi acaba diye düşünüp duruyorum ne zamandır. iyi bişey mi yoksa kötü bişey mi? büyüsemmiki? nasıl büyünürki? büyümek iyi bişey miki? herşeyden önce bana yakışırmıki? rica etsem bu konuyu daha derin irdelermisin benim için?:) hani ben küçüğüm ya, sen daha iyi yaparsın:))))şu küçük kalma halinin artılarını ve eksilerini bir tartsam iyi olacak galiba. öfff ya şu sıcak yaz gününde çekilirmi

Neslihan 19 Temmuz, 2009 14:05  

bebek arabalarini gordukce hala imreniyorum dert yok tasa yok ohh bi viyah altin degissin bi viyak karnin doysun yani niye buyumek gibi bisey var iskancemidir? neyse maalesef buyumek gibi bisey var..

Arzu Breda 19 Temmuz, 2009 14:40  

Çok güzel bir şiirdi, Godyscim..

Yazını bir şiir gibi okudum. Gönlüne sağlık.. :))

Herkesin dediğini boş ver..

Her zaman çocuk kal..

Sevgiyle kal..

Godsyndrome 19 Temmuz, 2009 16:01  

Guguk:Sen yeterince büyüksün bence.

Neslie:senin istediğin de fazla küçük olmak ama:D

ArzuBreda:Kararım kesin içimdeki çocuğu cami avlusuna bırakıcam :D

guguk kuşu 19 Temmuz, 2009 23:01  

aşk olsun şimdi bana yaşlı mı dedin sen

Godsyndrome 19 Temmuz, 2009 23:27  

gugukkuşu:hayır demedim.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP