20090605

Başlığına bir,yazanına iki,alayına üç... bu başlıkta gider böyle

At gözlüğüne gerek yok, insanları görmemek için kendimi seve seve kör edebilirim.Zira ben:
yalandan,
kabalıktan,
önemli süsü verilmekten,
bu dünyadaki izah kabiliyeti en yüksek gerzek olmama rağmen; hala ve de hala anlaşılamamaktan,
sustum diye onayladım sanılmasından,
beni kızdıran bi haltı 150.kere tekrar edip sonra kızdın mı diye sorulmasından,
ikiyüzlülükten,
oyunlardan,
her işin üstüme yıkılmasından,
umut olmaktan,
oyuncak sanılmaktan,
herşeyin ille söyletilmek zorunda bırakılmasından,
vurdumduymazlıktan,
pışpışlanmaktan,
günah keçisi olmaktan,
dalgacı,deli,umursuz yaftası yemekten,
kabullenmekten,
beklemekten,
idare etmekten,hep anlayışlı taraf olmaktan,  
hep benden beklenilmesinden,
hep efendi çocuk olmaktan,
ayıptan,
beton sanılmaktan,
hadsizlikten,
enayi yerine konulmaktan,
yüze vurmadığım için inandım sanılmasından,
sinirden yazamadığım onlarca şeyden daha;
BIKTIM.

2 kişi karşıladı;:

cesetizleri 05 Haziran, 2009 01:54  

terapilere sakla kendini kpss bitsin de hayırlısıyla.

siminya 05 Haziran, 2009 21:41  

aman allahım

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP