20090614

14 Haziran

İyi ki mi doğdum tereddütüyle başlayan bir ondörthaziran daha.Doğumgünlerimi pek sevmem aslında her sene aynı.Git bi başına iç, 23.55'de balkabağına dönüşmeden eve gel,hepsi bu.Geçen bir seneyi düşünüyorum. Oran-orantı,perspektif,muhakeme ne varsa kaybettim bu sene.Hemen hemen herşeyin yeri değişti zihnimde. ..........................................................................  Kendi ölçütlerime göre hiç mutlu olamamıştım.Bu sene onu da tattım. Ufak bir duvarın üstünde telefonla konuşuyordum.Her nedense elimde olan bir iğde yaprağını,her nedense dişlerken... evet mutluydum.Sonra hayat kaldığı yerden devam etti ......................................................Bugün doğumgünü içkimi fondiplerken, dilek tutacağım.İkibinonun ondörthaziranını görmemeyi...Alkolik babam yok,fakir değiliz,hayat çok acı da değil.Dolmayan bir boşluk sanki,sıkılmışlık.Müsait bir yerde inme isteği belki sadece.


Notlar:
*Doğumgünüme dakikalar kala bir hediye aldım,hayatım boyunca unutamayacağım bir hediye.Doğumgünümü hatırlamayacak kadar meşguldü gerçi,farkında değildi.Yine de teşekkür etmek zorundayım.Ondan gelen herşey kabulüm.Olması gerekiyormuş demek ki oldu.
*Bu arada iltifatmatbaasının son yazısı yazılmıştır.Birkaç gün içinde kapatılacaktır.Seveni varsa son bi kez göz atabilir.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP