20090525

Yaz kızım

*Sabah 35 derece,öğlen 20,ikindi 30,akşam 15 C böyle hava mı olur nan.Mikail yıllık izinde midir nedir.
*Beşiktaş'ın şampiyonluğu kutlu olsun.Yıldırım Demirörene rağmen şampiyon olan takım,çok büyük takımdır.
*Youtube'a girip, II.Mahmut falan yazın da bakın bi:Bir kpss uğruna yarab,millet maymun oluyor.
*Allah kimseye gündüz tv açtırmasın.Kendimi martha stewarttan şiş kebap tarifi alırken yakaladım.
*Sinemeya son gittiğimde,sanırım william wallace özgürlük için kendini hırpalıyordu.
*Sinema demişken ben hep jeremy irons'ın ses tonuna sahip olmak istedim.
*"Bu ne yılmaz?Odundur ağam..." bu ne godsy? 3'lü ankara gençlerinin Cello Style şakalaşma biçimi.
*Artık şu sınav gelsin lan,bana da bunu dedirttiniz ki,allahınızdan bulun hiçbir şey demem.
*Giselim Bundchenim hamile diye dedikodu çıkmış.Tom musun her neysen o vücudu bozarsan eğer,allah adamı taş eder sakın bak...eğer doğruysa ölme sürün emi.
*Asıl yazmam gerekeni yazmadım,bu maddeyi de şerh düşmek açısından koyuyorum evet eveettt kendimi çok ciddiye alıyorum.

6 kişi karşıladı;:

PoLLy 25 Mayıs, 2009 21:32  

şeyyy...ben kaçırdım da.. ne sınavı bu?

Godsyndrome 25 Mayıs, 2009 21:35  

polly:kpss sınavı.18 sene okudum ama yeterli görmüyor devletim.:)

Adsız 25 Mayıs, 2009 21:38  

kpss öss'nin 2.versiyonu.nedense pek gereksiz geliyor banada mezun olunca görcem kendimi bi tarafım tutuşmuş şekilde çalışcak mıyım kpss ye.. kolay gelsin kpssde efenim.
o sabah programları bağımlılık yapıyor tarif alayım derken dikkat et:D

Godsyndrome 25 Mayıs, 2009 21:43  

noir desir:teşekkür ederim, yok merak etme bakmam zaten bi daha erkek adamın ne işi olur tarifle falan,boşta bulundum bi an)

Adsız 26 Mayıs, 2009 00:50  

hava işlerinden sorumlu cennet bakanı bence istifa etti, onun bile altından kalkamayacağı derecede zarar vermiş bulunduğumuz için atmosfere :p

kpss olayında sen yine iyisin, kitap yüzü açmadan girecek olan benim gibileri düşün bir de, bıktım ulan ders çalışmaktan, 20 yıl okula gittim ben.

satırlarıma burada son verirkene kahrolsun ösym diyorum, gözlerinden öpüyorum :)

Godsyndrome 26 Mayıs, 2009 10:51  

sersang :bana yaptığın kıyağı gördüm,sağolasın :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP