20090526

....

bana hayatlarımızın beş para etmediği söyleniyor
güllerin açtığı gibi bir anda geçiyorlarmış
bana akıp giden zamanın acılarımızı giyinen pisliğin teki olduğu söyleniyor, 
buna rağmen biri dedi ki.

beni hala seviyormuşsun
beni hala sevdiğini bana biri söyledi
bu mümkün olabilir mi?

bana kaderin bizimle bir güzel dalga geçtiği söyleniyor
bize hiçbir şey vermediği ve her şeyi vadettiği
öyle gözüküyor ki mutluluk elimizin uzanabileceği bir yerde
o halde elimizi uzatalım ve deli olalım
buna rağmen biri bana söyledi.

ama bana hala beni sevdiğini mi söyledi?
tam olarak hatırlamıyorum, gece geç bir saatti,
hala sesi duyuyorum ama çizgilerini  artık göremiyorum
"sizi seviyor, bu bir sır, size bunu söylediğimi ona söylemeyin"
görüyorsun, biri bana söyledi.

beni hala sevdiğini, bu bana gerçekten söylendi mi?
hala beni sevdiğin, bu mümkün olabilir mi?

bana hayatlarımızın beş para etmediği söyleniyor
güllerin açtığı gibi bir anda geçiyorlarmış
bana akıp giden zamanın pisliğin teki olduğu söyleniyor,
üzüntülerimizi üstüne giyiyormuş
buna rağmen biri dedi ki.

......................................................................................................

Şarkıdır,ismini cismini unuttum.Tamam yazmaya üşendim.

2 kişi karşıladı;:

ne ben olabildim ne de başkası 27 Mayıs, 2009 20:47  

anlamadım ben :s :((

Godsyndrome 27 Mayıs, 2009 23:02  

hopçikiyaya:anlayacak bişey yok kuzu şarkı işte:)hep sen mi şarkı koyucan bloga:D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP