20090529

Beşibiyerde

*Beni böyle sev seveceksen;
Hani şu meşhur tanıyarak sevmeler var ya kimse tanıyarak sevmesin beni.Çünkü o zaman ben kendimi buzdolabı gibi hissediyorum tamam süper özelliklerim var ama hepsi, sen bir üst modeli bulana kadar...tanıdıkça sevme beni!

*Bugünlerde ben;
-Aklı hep başka yerde,
-Aklı hep başka işte,
-Aşağı tükürsem sakal,yukarısı bısbıyık;
-Bu durağın yerinin değiştirildiğinin farkındayım ama bekliyorum ya otobüs gelirse...

*Ben aslında
Geçende bir soruya muhattap oldum.
Bu bir test mi diye sordum.
Herşey öyle değil mi dedi karşımdaki bilmiş kedi.
Eğer öyleyse cevapları kaydırdım ki zaten hep yanlış cevaplar vermiştim,hiç umrumda değil.

*İyelik ekim olsana!
Mutluluk neydi?
Mutluluk ponpon'du,beng'di,padmeydi.

*Anlayana  Şokella
Öyle bir cümle kurdum ki söylesem bana aşık olursun.Ama söylersem sana aşık olduğumu anlarım ki hiç işime gelmez.İşte o yüzden unuttum,sen de hiç merak etmemiştin zaten.


0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP